Για πολλούς μήνες, έτσι θα πάει η κατάσταση, σαν το χρηματηστηριο, δεν υπηρχαν και τοσοι πολλοι users.
Παρα πολλοι ετρεξαν να παρουν δεκτες, λογω γατας, δεν ειναι χομπιστες.
Οταν πεσουν οι μετοχες, θα μεινουν με τη κεραια, μονο...![]()
Και οπως λενε τα παιδια παραπανω, το κεφενειο εδω, εχει σταθερη αξια.![]()













