Update με τους νοκια έκανες πριν χρόνια μέσω δορυφόρου, τώρα δεν γίνετε,
αλλά και με αυτό μην νομίζεις ότι έχεις τρομερή διαφορά.
Για τους Humax κτλ δες εδώ
http://www.satsupreme.com/forumdisplay.php?f=36
Update με τους νοκια έκανες πριν χρόνια μέσω δορυφόρου, τώρα δεν γίνετε,
αλλά και με αυτό μην νομίζεις ότι έχεις τρομερή διαφορά.
Για τους Humax κτλ δες εδώ
http://www.satsupreme.com/forumdisplay.php?f=36
loipon magges kailispera tha sas pw oti eixa kai ton 9200 kai ton 9600 prin mia oxtaetia. poly kaloi dektes kai oi dyo alla gia ekeinon ton kairo. alithia giati fagothikan me toys syggekrimenoys dektes oloi twra ti kanoun pou den kanoun oi alloi?
το συγκεκριμενο module κανει για τον 9600???
http://elight.gr/index.php?page=shop...mid=54&lang=el
yg. pou 8a vrite nokia 9200 h 9600 tetoia epoxh ??? mono apo xeri kai an[/QUOTE]
Ego poy exo kai tous dio paroplismenous vevaia,pos ginete log me mamisio
filmware i me dvb 2000? kai kati allo,ginete kai me ton 9200 i mono me ton 9600?
καποιος ανθρωπας εκανε τπτ με τον Νοκια 9600s?
ας μου pm να βοηθησει την κατασταση
padia ego exo 9200-9500-9602s-kai ton 9800 apo ton 9200 mou lypi to modul ston 9500 einai mesa kai einai free cam 9602 doulevi mono me gnisia cam kai me diabolo poly kala kai 9800 patata opoios ton kanei anavathmisi tha to metaniosi