Αυτος εχω την εντυπωση οτι ειναι ο 9800 οποτε δεν μπορεις να κανεις τιποτα.
Βεβαια και εγω που εχω τον 9600 δεν ξερω με ποιο firmware μπορεις να κανεις log,αν καποιος το εχει κανει ας γραψει το πως.
o tasos kapou egrapse pws kai autos kanei me mamisio soft!!!!
taso autos pou sou esteile tomail to exei kanei diladi pou eleges i einai papantza???
ean den ginete telika me to mamato kai 8elei firmware 8a peis pio einai???
pisteuw pantws na min basanizomaste adika kai ksenixtame ka8e bradi.auta
ki ego exo sto exohiko mou ton 9600s.me irdeto modul freecam 2.18 kai to eftapsixo zoaki thn "fili "mas tin pezei mia xara.nomizo exo to menou sandra no manit dvb 2000.den ton exo edo tora alla etsi einai apo oti thimame
Exw akrivws to idio ( 9600s me freecam 2.18 ,no manit 2000) , ta evgala simera apo to patari gia na ta dokimasw me tin gatoula.
Paizei mia xara tin fili mas opws les , den mou anoigoun omws ta ESP Greek & Esp2 Greek...xereis kati gi ayta ?
Esena sou paizoun ????
Kapoia rythmisi pou prepei isws na kanw ??
To freecam to exw ECM OFF , CRD IRDETO KAI EMU OFF .
sosta tis exeis tis rithmiseis tou cam alla gia na po thn alithia den piga se afta ta kanalia esp&esp2.eida ola ta ipoloipa kai itan ok.den ton exo edo gia na se voithiso giati opos eipa ton exo sto exohiko makria apo edo
exo ton nokia 9800s...kai auto to cam, kapote me irdeto1(me xrisi karta an thimame kala) ixa fos apo thn filimas...
simera me to irde**2 h 3 pio ine telospadon.
iparxi periptosh na doume fos apo thn filtati fili mas? san hardware tha pexi? o dekths? to cam?
to DVB 2000 ti einai?
efxaristo gia ton xrono sas
[QUOTE=snapy13;456671]Exw akrivws to idio ( 9600s me freecam 2.18 ,no manit 2000) , ta evgala simera apo to patari gia na ta dokimasw me tin gatoula.
Paizei mia xara tin fili mas opws les , den mou anoigoun omws ta ESP Greek & Esp2 Greek...xereis kati gi ayta ?
Esena sou paizoun ????
Kapoia rythmisi pou prepei isws na kanw ??
To freecam to exw ECM OFF , CRD IRDETO KAI EMU OFF .[/QUOTE
egw exw free cam irdeto tin to update 2.18 poy to vrikes? giati egw exw 2.2.
an ksereis pes kai se mas.