Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 71 of 191 FirstFirst ... 214661666970717273768196121171 ... LastLast
Results 701 to 710 of 1906

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #701
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: Dreambox - Ολα τα Μοντελλα

    Quote Originally Posted by zellps2 View Post
    sto bluepanel exw psaksei alla den mporw na svisw to common interface....
    na sympliroso kati:
    to common interface den mporei na svistei!

  2. Advertise Here
  3. #702
    New Member
    Join Date
    09-05-2009
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox 800 και γατα

    Εχεις δικιο δουλευει μια χαρα
    Ευχαριστω!!!


    Quote Originally Posted by dyndns View Post
    yparhei auto to thread dreambox - Ολα τα Μοντελλα
    gia analoges erwtiseis.
    Argotera tha metakinithei kai to thema pou anikses ekei, gia na min to psahneis..
    ----- metakinithike ------


    o dektis sou diavazei tin karta sto slot. Sto cccam.cfg grapse
    mono autes tis 5 grammoules
    Code:
    smartcard clock frequency: /dev/sci0 6000000
    camkey: /dev/sci0 00 00 00 00 00 00 00 00
    camdata: /dev/sci0 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    b: /dev/sci0 06
    try all chids : /dev/sci0

  4. #703
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Dreambox - Ολα τα Μοντελλα

    Quote Originally Posted by zellps2 View Post
    epidi den to diatupwsa swsta, egw eimai me gemini k thelw na min ksekinaei kathe fora p vazw ton dekti sto reuma me to common interface alla me to cccam.... sto bluepanel exw psaksei alla den mporw na svisw to common interface....(auto p lew t exw dei se gemini pali...)
    για την συγκεκρημενη περιπτωση φιλε μου. πρην βγαλεις τον δεκτη απο το ρευμα, ενω εισαι στο cccam, κανε ενε restart enigma. μετα βγαλτον και βαλτον στην μπριζα οσες φωρες θες. παντα θα ξεκηνα με την cccam

  5. #704
    Senior Member
    Join Date
    20-08-2009
    Posts
    340
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox - Ολα τα Μοντελλα

    euxaristw polu paidia alla apo ena allo forum elege pws to diagrafeis auto, ekana to enigma restart kai einai entaksei, oxi pws tha me xalage na to alaza kathe fora pou tha to evaza sto reuma alla ante eksigise to se enan aplo anthrwpo pou den kserei tpt...

  6. #705
    Senior Member
    Join Date
    23-07-2009
    Posts
    120
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Post μια πληροφορια για τον 7020 με το gemini 4.60

    οπως ξερουμε στον 7020 φορτωνονται και img. αλλα και nfi. αρχεια.με το gemini 4.60 .nfi ολα λειτουργουν ρολοι εκτος απο το μοτερ.σε καποιους δορυφορους δεν παει.αντιθετα με το gemini 4.60.img.(αυτο ειναι για τον 7000 αλλα φοριεται και στον 7020) ολα λειτουργουν αψογα.να σημειωσω το τεστ εγινε στο ιδιο μοτερ μετο ιδιο sat.xml ktl.

  7. #706
    Member
    Join Date
    06-12-2008
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox - Ολα τα Μοντελλα

    φιλε carrier,μια μικρη λεπτομερεια με καποιους δορυφορους (που ισως ειναι αυτοι που εχεις κι εσυ το προβλημα,και μου ειχαν σπασει τα νευρα μεχρι να βρω τι εφταιγε). καποιοι δορυφοροι πχ ο sirius kai o thor που μου ερχονται τωρα στο μυαλο,σε αλλα image ειναι σαν sirius 5E και σε αλλα sirius 4.8E (ομοιως και ο thor σαν 0.8w η 1w). το οτι κατι τετοιο συμβαινει το καταλαβα δοκιμαζοντας διαφορετικα settings σε διαφορα image (ενω καποια δουλευαν κανονικα σε gemini πχ, δεν δουλευαν σε αλλα,και καποια αλλα δουλευαν σε αλλα και οχι σε gemini).
    το περιεργο ειναι,οτι τετοια αλλαγη συναντησα και σε εξελιξη ιδιου image.
    παντως με μοτερ superjack,σε μενα δουλευουν κανονικα τα πιο διαδεδομενα image (gemini,nabillo,nemesis,sif, gemini e2,dreamforum 2,pli)

  8. #707
    New Member
    Join Date
    28-11-2008
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox - Ολα τα Μοντελλα

    Παιδιά μια βοήθεια παρακαλώ όποιος ξέρει.Σε μαιμουδένιο Dreambox 500S στο εσωτερικό Module με Gemini 4.60 πάνω παίζει η original καρτούλα του ART η για να παίξει θα πρέπει να πάρω εξωτερικό reader και να βάλω το κατάλληλο config sto cccam?Χωρίς Gemini πανω φαντάζομαι θα παίζει κατευθείαν στο εσωτερικό Module?

  9. #708
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Dreambox - Ολα τα Μοντελλα

    Quote Originally Posted by thc303 View Post
    Παιδιά μια βοήθεια παρακαλώ όποιος ξέρει.Σε μαιμουδένιο Dreambox 500S στο εσωτερικό Module με Gemini 4.60 πάνω παίζει η original καρτούλα του ART η για να παίξει θα πρέπει να πάρω εξωτερικό reader και να βάλω το κατάλληλο config sto cccam?Χωρίς Gemini πανω φαντάζομαι θα παίζει κατευθείαν στο εσωτερικό Module?
    αδελφε ο 500αρης δεν εχει υποδοχη για μοντουλα. τωρα την καρτα ART την παιζει κανονικα. μονο η al jazeera θελει στο cccam.cfg τις γραμες που βαζουμε και για τις γατουλες

  10. #709
    New Member
    Join Date
    28-11-2008
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dreambox - Ολα τα Μοντελλα

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    αδελφε ο 500αρης δεν εχει υποδοχη για μοντουλα. τωρα την καρτα ART την παιζει κανονικα. μονο η al jazeera θελει στο cccam.cfg τις γραμες που βαζουμε και για τις γατουλες
    Ωχ τα μπέρδεψα φίλε στο εσωτερικό smart card reader ήθελα να γράψω και έγραψα μοντουλα...αρχάριος καταλαβαίνεις....thanks πάντως.

  11. #710
    New Member
    Join Date
    23-06-2008
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Dreambox 7020 πρόβλημα με το σκληρό δίσκο

    Γεια σας παίδες
    Έχω ένα πρόβλημα με το σκληρό δίσκο στο DB7020
    Πήγα το 7020 για επισκευή γιατί είχε χαλάσει η Ethernet πόρτα και αλλάχτηκε όλη η μητρική (λόγο του ότι βρίσκετε πάνω στη μητρική χρειάστηκε να αλλαχτεί ολόκληρη).
    Ώμος στη επιστροφή του 7020 δεν δούλευε ο σκληρός δίσκος σωστά. Μια είχε επαφή το 7020 με το σκληρό δίσκο μια δεν είχε. Μου είπαν να κάνω Format από το 7020 ώμος δεν γινόταν γιατί δεν αναγνώριζε το δίσκο. Στη συνέχεια μου είπαν να κάνω Format στα windows στο pc μου όπως και έκανα. Και μετά ένα format στο 7020 το οποίο και δεν μπορώ να κάνω γιατί το πρόβλημα είναι όταν βάζω τον σκληρό δίσκο στο DB και το ανάβω δεν εμφανίζει τίποτα.
    Δηλαδή όταν ανάψω το DB χωρίς τον σκληρό είναι οκ, αλλά με το σκληρό δεν δουλεύει τίποτα. (έχω Gemini Project με MgCamd). Η οθόνη του είναι αναμένει αλά δεν δίνει τίποτα.
    Ποιος μπορεί να με βοηθήσει??

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •