Me ton ird 910 ti geinetai perimenw thn karta se liges meres ,ekana kai update ston dekti,tha paiksei?
Me ton ird 910 ti geinetai perimenw thn karta se liges meres ,ekana kai update ston dekti,tha paiksei?
kalhspera....
mou eipane oti ston panasat, otidipote montelou mporw na ton tsiparw kai na paizei to paketo tis avon kanonika me hxo kai eikona....
xwris karta kai internet... kai anaba8mizete kanonika mesw doryforou....
xerei kaneis ama ginete ayto? to exei akousei kanenas?
i synexeia edw http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=88795
μια ερωτηση ρε παιδια
βαζω σε δεκτη panasat μια σπαζμένη καρτα και δεν παιζει ενο παλαιοτερα επεζε
μηπως ξερετε τι γινεται?
den ksero pio montelo einai
enas mavros o palios tis nova
thn karta tis nova tin paizei tin alli karta tin spasmeni den tin paizei
tin spasmeni tin vazo se allo dekti toy emporio kai paizei kanonika den ksero ti ginetai?