neo kanali dokimastiko stin AVON;
12245.00 H 27500 3/4 "National Geographic Music";;;;;;;;;
Dyo einai oi pi8anothtes:
a) To USB converter den einai ...symbato na to pw me ta windows kai den to anagnwrizoyn OPWS PREPEI gia na synde8ei me ton receiver.
b) To null kalwdio (mou exei tyxei ayto) enw einai NULL den ekane connect me ton receiver.
To kalytero pisteyw einai na breis ena pc me rs232 kai na kaneis sta sigoura thn douleia soy.(kai ef' oson to null kalwdio einai OK)
Eisai sigouros, mipos ekpempei kapies ores dokimastika.? Giati ego den to vrisko...!
Xaireto
P.S. Oso gia tin sundromi kala eimai polu atuxos afou prin liges imeres o 8eios mou mou ane8ese na energopoiiso tin diki tou meso diktiou kai mou ekane doro tin ananeosi kai tis dikis mou... Tora isos leo isos 8a me endiefere i prosfora afti alla pleon eimai idi sundromitis, eixa kati mines na energopoiiso tin sundromi mou kai den 8a to ekana an den itan doro... Tora ti na kano fisika kai den 8a ananeoso alla 8a me idopoiisoun gia tin prosfora i 8a teleiosei se ligo kero. Ola afta stin periptosi pou 8eliso na ksana gino sundromitis me afta ta dedomena pou proanaferonte....!!!
agapite file rixe mia matia edo..http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=86361
kai an den bris akri rotise me minima ton satgeo..einai O IDIKOS..![]()
Το έχω διαβάσει όλο το θέμα του Edition, αλλά δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο με τη περιπτωσή μου.
Αύριο θα πάω να πάρω ένα άλλο nullmodem, μήπως αυτό που πήρα είναι ελλατωματικό και θα ξαναπροσπαθήσω.
Αν δε κάνω δουλειά, θα πάρω μία pci serial κάρτα, να μου βγάλει στο πύργο μια serial port και αν δε κάνω δουλειά και πάλι, θα ενοχλήσω το satgeo
pantos pedia an kratage aftes ths times sta 20 euro to mhna tha eixe oloi thn ellada k olous toys ellines toy eksoterikoy milame gia poli xontro xrima k perisotero kerdos sta tamia.k to kalitero apo olla den tha xriazotane na asxolithi kanenas me kartes dektes poy thn anoigoyn paranoma.20 euro to mhna k katharises.k fisika afoy den tha asxoliotan kanenas me paranoma den tha eixe xasoyra apo ta metra poy tha eprepe na parei gia thn piratia.
kalhspera...kserete giati sto cinema2 ths akatanomasths mou gvazei ena italiko kai se kati alla kanalia pali kati asxeta?ftaiei h syxnothta?ekana anavasmish....ta idia....ekana automath egatastash pali ta idia....ti ftaei?