Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 723 of 1075 FirstFirst ... 223473623673698713718721722723724725728733748773823973 ... LastLast
Results 7,221 to 7,230 of 10750

Thread: 2._ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ 01

  1. #7221
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΦΑΓΗΤΑ,ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ 3

    Quote Originally Posted by antnatal View Post
    απορία παιδιά.....
    προσπαθώ να φορτώσω ένα αρχείο με gammaloader 1.1 μου εμφανιζει no atr ή os update file not found, το ίδιο με emk3.1., το ίδιο με bestloader.

    μονο με gammaloader (satainteam) τα καταφέρνω.

    έχει πρόβλημα η κάρτα...???
    exei problima i com port sou i to kalodio rs232

  2. Advertise Here
  3. #7222
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ειδήσεις, Φημες, Προτασεις, Γενικες Συζητησεις

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    oson afora to asxeto peri traffic shapping gia ta torrents exei faei ena karro kataggelies sto synigoro tou polliti , mazi kai ti dikia mou ... tora omos exei afisei ligo pio xalara ta pragmata , kai katebazei me oti taxytita koumponei to router ...
    arkei na min to parakaneis giati meta to pfsence se petaei se ena vpn me 384 download kai den mporeis oute sto gmail na mpeis
    Συνεχίζοντας λίγο στο άσχετο περί traffic shaping θα ήθελα να προσθέσω (καθαρά για ενημερωτικούς λόγους) ότι πρώτος ήταν ο πΟΤΕ που εισήγαγε τέτοιες μεθόδος στην Ελλάδα και μετά ακολούθησαν και οι υπόλοιποι.

    Μια καλή λύση για παράβλεψη του traffic shaping είναι η ενεργοποίηση στον client του encryption (κρυπτογράφηση πρωτοκόλλου), η οποία στέλνει κρυπτογραφημένα pieces κι έτσι ξεγελάει τους providers, που δεν αναγνωρίζουν ότι είναι κομμάτια από .torrents για να λειτουργήσει επάνω τους το traffic shaping.

    Σε πολύ δύσκολες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το forced encryption (εξαναγκασμένη κρυπτογράφηση πρωτοκόλλου) που ξεγελάει ακόμα περισσότερο τους providers, αλλά υπάρχει το μειονέκτημα ότι πλέον το κάθε αρχείο που γίνεται downloading ή seeding συνδέεται μόνο με peers που έχουν κι αυτοί ενεργοποιήσει την ίδια λειτουργία, οπότε αν δεν υπάρχουν πολλοί χρήστες με την ίδια λειτουργία ενεργή, είναι δώρο-άδωρο.

  4. #7223
    Junior Member
    Join Date
    19-09-2009
    Posts
    24
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ειδήσεις, Φημες, Προτασεις, Γενικες Συζητησεις

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Συνεχίζοντας λίγο στο άσχετο περί traffic shaping θα ήθελα να προσθέσω (καθαρά για ενημερωτικούς λόγους) ότι πρώτος ήταν ο πΟΤΕ που εισήγαγε τέτοιες μεθόδος στην Ελλάδα και μετά ακολούθησαν και οι υπόλοιποι.

    Μια καλή λύση για παράβλεψη του traffic shaping είναι η ενεργοποίηση στον client του encryption (κρυπτογράφηση πρωτοκόλλου), η οποία στέλνει κρυπτογραφημένα pieces κι έτσι ξεγελάει τους providers, που δεν αναγνωρίζουν ότι είναι κομμάτια από .torrents για να λειτουργήσει επάνω τους το traffic shaping.

    Σε πολύ δύσκολες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το forced encryption (εξαναγκασμένη κρυπτογράφηση πρωτοκόλλου) που ξεγελάει ακόμα περισσότερο τους providers, αλλά υπάρχει το μειονέκτημα ότι πλέον το κάθε αρχείο που γίνεται downloading ή seeding συνδέεται μόνο με peers που έχουν κι αυτοί ενεργοποιήσει την ίδια λειτουργία, οπότε αν δεν υπάρχουν πολλοί χρήστες με την ίδια λειτουργία ενεργή, είναι δώρο-άδωρο.
    Apolyta sosto.Isos kai allagi ton default ports...
    GV

  5. #7224
    Senior Member
    Join Date
    18-05-2009
    Posts
    169
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ειδήσεις, Φημες, Προτασεις, Γενικες Συζητησεις

    .............................

  6. #7225
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

    Quote Originally Posted by Italian_Rulez View Post
    Ευελπιστω να μην ηρθε η "μαυριλα" που εχω διαβασει εδω και καιρο..παλι καλα που το derby το δειχνει η νετ αλλιως θα ειχαμε προτοφανεις υστερια για το "ταισμα" της γατουλας μας :P αν ο μονος τροπος για να την ταισω ειναι να μου στειλετε ενα pm ευπροσδεκτο... εν αναμονη λοιπον... συνεχιστε την καλη δουλεια
    oxi den katalabate kala den tha synexisoyme emeis... tha asxolithite eseis!!! fortoste oti arxeio breite doste toy to xrono toy 8aro kai an exei fws ok an oxi allo arxeio..

  7. #7226
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

    Quote Originally Posted by tzimani View Post
    an mpori kapios na boithisi,na doume ligo fws as to kani an oxi kali kardia
    edo kai duo meres skotadi se7 kartes,psaxno dokimazo alla tipota.
    poso ths poylas ti kartes?? (mhn moy peis oti tis doyleyeis spiti soy.....)

  8. #7227
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

    Quote Originally Posted by Italian_Rulez View Post
    Δεν θα σχολιασω την απαντηση σου..προφανως δεν γνωριζεις τι σημαινει forum και πως λειτουργει... εξαλλου αν δεν μπορεις να "βοηθησεις" εσυ δεν χρειαζετε καν να απαντησεις ;) μην μπεις καν στον κοπο να ερθεις σε αντιπαραθεση ειμαστε ηδη off topic και ειναι και ανουσιο...
    nai kserw akrivos ti einai forum einai na boithaei o enas twn allon alla... an bgei ena arxeio sthn fora na to kleisoyne kai ayto.kalo einai na psaksete monoi sas

  9. #7228
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ειδήσεις, Φημες, Προτασεις, Γενικες Συζητησεις

    Quote Originally Posted by gveloce View Post
    Apolyta sosto.Isos kai allagi ton default ports...
    GV
    Δίκιο έχεις GV. Η επιλογή ενός port από 49152 έως 65535 σαφώς βοηθάει γενικά τα πράγματα στην επίτευξη περισσότερων συνδέσεων με άλλους peers και επίτευξη καλύτερης ταχύτητας, αλλά δεν αρκεί από μόνο του για να λύσει το πρόβλημα με το traffic shaping.

    Επίσης και μια παρέμβαση στις ταυτόχρονες συνδέσεις του TCIP (concurrent half-open outbound TCP connections) στα Windows XP που από το service pack 2 και μετά έχουν εξαναγκαστεί σε όριο μόλις 10, μπορεί να βοηθήσει λίγο περισσότερο την κατάσταση. Μια τιμή στα 100 είναι μια χαρά!

    Λέω όμως να μην το συνεχίσω άλλο, γιατί αν και το θέμα έχει επικεφαλίδα "...Γενικες Συζητησεις" και τα posts μας έχουν συμβουλευτικό/βοηθητικό χαρακτήρα, έχω την αίσθηση πως είμαστε λίγο offtopic με τη γενική φιλοσοφία του forum.

  10. #7229
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

    Quote Originally Posted by blend1 View Post
    Οι περισσοτεροι εχεται HSN 6fe5a7 καθοτι χρησιμοποιηται αρχεια του 2009
    (οπως κι εγω αλλωστε)

    Τι ειναι HSN για τους μη γνωριζοντες.

    Το HSN ειναι τα αρχικα του Hex Serial Number που διαθετει καθε καρτα.

    Πως αναγνωριζουμε τι HSN διαθετει η καρτα μας?

    Συνηθως μεσα απ το μενου του δορυφορικου μας δεκτη που αναφερει πληροφοριες σχετικα με την καρτα.
    Αν οχι χρησιμουποιουμε την εφαρμογη EMK (ψαξου λιγο στο upload center) που κατα το reset της καρτας επεισης το εμφανιζει.


    Το "καμενη" καρτα που αναφεραιτε στο HSN σημαινει οτι αυτος ο τυπος σειριακης ταυτοτητας προς το παρον εκλεισε, κλειδωσε, σκοταδιασε η οπως αλλιως το καταλαβαινετε πειτε το.
    mprabo re tsakalia bgalte ta HSN puplic na mhn psaxnonte ths avon ta paidia..... me pm re paidia

  11. #7230
    Junior Member
    Join Date
    19-09-2009
    Posts
    24
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ειδήσεις, Φημες, Προτασεις, Γενικες Συζητησεις

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Δίκιο έχεις GV. Η επιλογή ενός port από 49152 έως 65535 σαφώς βοηθάει γενικά τα πράγματα στην επίτευξη περισσότερων συνδέσεων με άλλους peers και επίτευξη καλύτερης ταχύτητας, αλλά δεν αρκεί από μόνο του για να λύσει το πρόβλημα με το traffic shaping.

    Επίσης και μια παρέμβαση στις ταυτόχρονες συνδέσεις του TCIP (concurrent half-open outbound TCP connections) στα Windows XP που από το service pack 2 και μετά έχουν εξαναγκαστεί σε όριο μόλις 10, μπορεί να βοηθήσει λίγο περισσότερο την κατάσταση. Μια τιμή στα 100 είναι μια χαρά!

    Λέω όμως να μην το συνεχίσω άλλο, γιατί αν και το θέμα έχει επικεφαλίδα "...Γενικες Συζητησεις" και τα posts μας έχουν συμβουλευτικό/βοηθητικό χαρακτήρα, έχω την αίσθηση πως είμαστε λίγο offtopic με τη γενική φιλοσοφία του forum.
    Symfono file foufoute. imaste gia allo forum kai isos mas tin pesoun edo. Sorry paidia pou ksefygame ligaki. Oudeis anamartytos.
    GV

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •