Ti gynetai file apo poy pernei to fai
Ti gynetai file apo poy pernei to fai
το φαι το περνει απο σερβερ φιλε γιαυτο λεμε skysharing
υπαρχουν οχι ενα αλλα δυο θεματα να γραψης οτι θες για τον δεκτη σου. εδω http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=88795 και εδω http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=94859
παρακαλω μην συνεχησεται να ποσταρεται εδω. το θεμα θα κλειδωση
sorry φιλε απλα ειμαι καινουριος στην παρεα σας
Epeidi isos na min to gnorizete..
Prin ligous mines eihame ena Thema me agorapolisies
Kapoioi to paraksilosan kai arhisan na grafoun, "poulao 10 kommatia",
"poulao 20" klp.
To piran hampari ta afentika tou forum, svisane olo to thema kai mas apeilisan
oti se periptosi pou epanaleifthei tha diagrapsoun olokliri tin elliniki koinotita!
An thelete na prosferete kati kai oxi se emporikes posotites, grapste to
sto thema 2. 'h se kapoio yparhon thema pou tairiazei sto antikeimeno
kai grapste to etsi oste na min fainetai anoihta i timi.
Diladi kapos etsi:
"eho ena dreambox 500ari kai to dino ena katostariko
plirofories mono me pm"
Mails den epitrepontai!
Parakalo min mas anagkasete na svinoume themata kai na moirazoume kartes!
Auto to kleino kai to metafero sto "Skysharing"
>> katelikse ston Kouva
Me enan Unlooper prospathoun kapoioi na kataferoun na "glystrisei" (glitch) to CPU mias kartas.
Pos ginetai:
Rihnoun tin trofodosia stin karta shedon sto miden gia merika ms. Auti i energeia ypohreonei to CPU na stamatisei kai
afou epanelthei i sosti trofodosia na synehisei men na doulevei alla tora se allo kommati tou microcode.
Me arketi tyhi kai analoges diatages, epeidi hathike o syntonismos eeprom/cpu yparhei periptosi na diavastoun
tmimata tis mnimis prin kai meta to "spiniarisma".
Gia na sto eksigiso pio apla, opos ta pickup me tous diskous.
Tin ora pou paizei, tou dineis mia, horopidaei i velona, metakineitai apo tin thesi tis kai hanei
auga kai pashalia
Auto vevaia ginetai mono se palia i ftina chips.
Ta neotera ypologizoun tin trofodosia kai se periptosi megalis kymansis kanoun amesos reset.
file dyndns mporis na eksigisis k 5 pragmata gia dump's
an gnorizis...?
filika b.real
>> apantisi pata edo
Kalispera.
Exw 1 dreambox (klono) edw kai 1 xrono kai diavazei kanonika tin karta sto exoteriko reader.
Exw kanei backup to image tou dreambox me oles tis rithmiseis.
Pernaw ayto to image se 3 kainouria dreambox (klonous) pou agorasa prosfata kai den mporoun na diavasoun tin karta.
I rs232 doulevei kanonika afou apo ekei ekana kai tin anavathmisi.
Xerei kaneis an einai kapoio provlima me ta kainouria dreambox kai an nai yparxei lysh?
Eyxaristw.