Πολλα επι του θεματος δεν ξερω.Αυτο που ξερω ειναι πως οτι κλειδωνει ξεκλειδωνει.Μαλλον αν δεν υπαρχει κατι τωρα θα βγει στο μελλον.Αυτο που ξερω ειναι πως το 1995 ημουν απο τους πρωτους που πηρα filmnet.Τους κλεφτες με την πιο ακριβη και κακης ποιοτητας προγραμμα δεν θα τους ξαναπληρωσω.Μπορω να ζησω και χωρις αυτους.Οπως ειπε πολυ σωστα καποιος φιλος εδω μεσα πριν 2-3 μερες οταν γεννηθηκα υπηρχε μονο ΕΡΤ & ΥΕΝΕΔ.Εγω μαλιστα δεν ειχα ουτε τηλεοραση και ακουγα το προγραμμα της απο τα FM.Πιο πολυ βρισκομαι εδω για την ενδιαφερουσα παρεα παρα για την γατα.Μια παρατηρηση μονο.Για εμας που πιο πολυ διαβαζουμε παρα ποσταρουμε ειναι λιγο εκνευριστικο το μηνυμα It appears that you havenot post in our forum for several weeks.So what?













