Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T
Originally Posted by nikolas021292
prwton ta anevases se lathos meros, tha mporouses na to valeis edw ΑΡΧΕΙΑ-για-Κάρτες-Δέκτες-ΧΩΡΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ!kai deyteron esy giati den ta dokimazeis na mas peis kai emas? alla gia na min se vazw se kopo paizei mono cy.
souvlatzis einai o anthropos, ti perimeneis??(xioumor)
to metefera sta arxeia!!!
Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T
Originally Posted by dechron
παιδια καλησπερα.Μια βοηθεια ο tnnt loader δεν μου αναγνωριζει την καρτα .Ειμαι με cas3 σε desktop me com1 καθαρη και φοινικα στα 6 Mhz.Κανω κατι λαθος?ολο bad or uknown ATR μου βγαζει
Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T
Originally Posted by siafari
isos otan psofisoun ola ta gatia tote na dinoun mono arxeia apo kenourgies kartes
opote tha doulewoun kanonika oi tites
tora pistewo den mporoun na kseroun an ta arxeia eine apo kenourgies i apo palies version
tha diksi se ligo pou tha klisoun ola gatia ,,tote tha doume ti pezete !
to olo thema einai se poia hsn tha doulevoun oi kenouries kartes kai an tha mporei na ta ipostiriksei i tita!!!
opote ipomoni kai vlepoume!!