
Originally Posted by
xaniaras
mpa mallon ....
to debug tou newcs ...h grami tou and keys kai ta noumerakia meta.....an ta eixe ola koulouria me <<kapion >> tropo
to eukolo eine apo thn meria tis kartas kai oxi tou cam..tora kai na thn sniffaris den kerdizis kati afou esy 8a vlepis ka8ara cw
to kolpo mallon eine na tis pagosis me kapio strigaki thn diadikasia ...kati san na vgalis to mode secure off as poume..eidomen sto melon
tora den apoklio to stigaki na kataskevasth kai apo ta idia ta emms tis niveas...ypo ereuna