
Originally Posted by
vorias
Originally Posted by fhillip_morris View Post
δοκημασε το εσυ βρε φιλε μου. χιλια ποστ με το ιδιο πραμα. το δοκημασε κανενας εκει, το δοκημασε στο αλλο;;
βαλτο και δοκημασε το θα μας τρελανεται εδω μεσα;;;;; εσυ γιατι δεν το δοκημαζεις;;;;;;
Μήπως να ανοίξουμε και ένα δοκιμαστήριο?
F2000 μπήκε.....φόρεσε το κιλοτάκι της και τα πάει καλά στη πασαρέλα:-p
Ζιζάνια(διαολάκια με τη καλή ένοια) του φόρουμ πάρτε θέση
ΥΓ. Μπορούμε να το βάλουμε και στο τελευταίο βαγόνι του τραίνου
Αυτό θα έκανα ούτως η άλλος , εξάλλου 2 ποστ πιο πάνω το αναφέρω(Θα το δοκιμάσω και θα γράψω αποτελέσματα.....αν και είμαι σίγουρος πως δεν θα βγει κάτι :(.....) και αυτό και έκανα....και σε εμένα προσωπικά (Φ11) δεν έκανε δουλειά....δεν είδα φως
Την παρατήρηση σας , Fhillip_Morris , φυσικά και την δέχομαι καλοπροαίρετα ...καθώς οι γνώσεις μου , που ουσιαστικά είναι ανύπαρκτες , δεν μπορούν να συγκριθούν με αυτές που έχετε εσείς....
Ωραίος ο Κιλοτάκιας(douros)....μου αρέσει το χιούμορ σας :)
Φιλικά