Lipon filoi mou ormomenos apo to xthesino post tou Filou xaniara gia tis 18ares pou mporei na mas xreiastoun,(ipotheto allagi apo 0030 se 1030 opos eipe kai o thomasd) thelw na pw dio logia me ta liga pou ksero.
Paliotera eixe anaferthei apo filous kai ton xaniara oti oi 1030 grames den einai kamenes alla kanoun tin idia doulia,an kataferoume me mia seira entolon na kanoume to algo tis kartas na mporei na tis epeksergastoi.Omios kai gia tis F02..103.. grames.(deite post 338 kai 441).
Gnorizoume episis oti polla hsn logaronta se morfi 1030 eite san cb H san C3.Pistevo lipon an dinotan merikes leptomeries parapano public gia tin seira, (pernoume diladi tis teleftees 0030 meta tis mikres kai telos ti 1030?)isos na mporousame na dosoume kai emeis pou den to katexoume to athlima mia mikri paratasi zwis stis gates.
Telos thelw na pw oti me tin vohtheia tou filou joykanibal post 441 katafera me sindiasmo F02.. grammon na dosw sto telos me 02..103.. date se mia gata.Alla pote den katafera kati me c3 kai cb isos giati den exw kai olokliromena log file apo tin arxi tou xronou ews simera pragma pou xreiazete.
Afta apo mena filika koa.
YG: O filos xaniaras sto post 338 anaferthike se 10ares xtes se 18ares mipos mas endiaferoun oles oi mikres?