Ela re aete... petas mia mpanana mesa :P
paidia pleon iparxei jaseera i' kapoio allo paketo pou na paizei stin tita 3a?an nai poio?
+ iparxei kati pou na paizei stin gata?na min kathontai apla....
gia gata paizei to olandiko gia tita den xero an peizei kati
Για τίτα παίζουν κάτι μπανάνες....αλλά δεν είναι γινωμένες ακόμα
6 Ιούλη θα κόψει ο παραγωγός από ότι μου είπε
Αλλιώς πλακωθήτε στα καρπούζια και τα πεπόνια....καλά είναι κι αυτά
Να δώ ποός θα πάρει απόφαση να το κλείσει το ρημάδι.....τσάμπα κουράζεται το θέμα κι εμείς μαζί να διαβάζουμε αερομ@λ@κίες..........χαχαχαχααχ