to ekana kai den ginete tipota
Φιλε μου DOG1 το post μου το διαβασες;
Κατα την γνωμη μου αφου εχει σημα ο mini ip ΔΕΝ εχει προβλημα ο διακοπτης ....
Η λογικη λεει οτι αν ειχε προβλημα δεν θα επαιζε ουτε ο mini ip.
Οποτε ή εχει κολησει ο dream οποτε βγαλτον απο την πριζα για κανενα δεκαλεπτο μπας και ξεκολησει
ή
ξανατσεκαρε καλα την συνδεση που εχεις κανει τον dream με τον διακοπτη οπως σου ειπαν τα παιδια .....
sindesa to dreambox me ton ypologisti etreksa kanonika to programa dreamup kai mou ebgale to parakato minima : Ping result: OK, box is alive and speaking to us
meta ekana flash erase kai meta flash ebala ena image to :Nabilo v08 DM500 CCcam2.14 Dx3 19.07.2010_By meteor.img meta apo ligo me bgazi to minima
(aborted by user,exiting)
gia vale afto
http://www.satsupreme.com/attachment...7&d=1286043623
den xreiaazete na kanis flash erase
Φιλε μου ελπιζω να με συνχωρισεις για τον ακομψω τροπο που σου γραφω,το χιουμορ σου, πολυ καλο.Δεν ξερεις ομως, ποσα πολα σου χρωσταω.Δεν ξερεις ποσες φορες,εχω διαβασει, στο Thread to post #661 το εχω μαθει σχεδον απ'εξω.Να εισαι παντα καλα.
ΥΓ αν μπορεις ανεβασε το gemini 5.1 (Σε ευχαριστω για οτι εκανες για 'μενα)