Ναι αυτό διαπιστώνω και εγώ, πως τα greklisch δηλ σου δημιούργησαν σοβαρό πρόβλημα στη νοημοσύνη σου.
Λυπάμαι όμως γιατί αλλιώς σε "γνώρισα" πριν πολλά χρόνια και δεν περίμενα να πέσεις τόσο χαμηλά.
Προτιμώ λοιπόν να κρατήσω την ανάμνηση απ' τις καλές εκείνες μέρες και εξαφανίζω από μπροστά μου το πρόσωπο με το οποίο σήμερα εμφανίζεσαι.
Αν και οτι κατεβάζει η κούτρα σου το εκστομίζεις χωρίς δεύτερη σκέψη,
να είσαι πάντα καλά...
Φιλικά,
nicnt-satgr-Νίκος











