pos fevgei afto to loader ? kano restart kai ksekinaei sinexeia
pos fevgei afto to loader ? kano restart kai ksekinaei sinexeia
me ton loader re pedia exei kanenas kamia lisi ..? den fevgei me tipota
Μπραβο στην dragoteam,με το που ξεκινησαν εβγαλαν loader με password stealers..Ουτε κουβεντα δεν αξιζει να γινετε,κρατηστε τα λεφτα σας,μια χαρα δεν ειχαμε την ησυχια μας τοσο καιρο?Αντε με τα λαμογια ολα.
sandboxie είναι μια λύση για να τρέχουμε άφοβα διάφορα exe
google it και δείτε πως δουλεύει