Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 35 of 100 FirstFirst ... 102530333435363740456085 ... LastLast
Results 341 to 350 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

  1. #341
    Senior Member freesatman's Avatar
    Join Date
    21-01-2010
    Location
    Everywhere in the web ....
    Posts
    191
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Καλημέρα σε όλους .... μιας και το ... λήξατε το θέμα με το ΧΣΝ ... απλά να πω ότι αν και δεν έχω δράκο για πειράματα ... όλο αυτό που έγινε πάλι (ή άρχισε να γίνεται) με την δημοσιοποιηση ευαίσθητων στοιχείων και τις αντίστοιχες διαμάχες είναι και ένας από τους λόγους που σπάνια ποστάρω πλέον ....

    Οι παλιότεροι και οι mods τα έχουμε ξαναζήσει αυτά με τη γατούλα πολλές φορές μέσα στο 2010 και έχουν γραφτεί και ξαναγραφτεί τα ίδια πολλές φορές .... αλλά μυαλό δεν βάζουμε ...

    Κι ύστερα μας φταίνε πάντα οι άλλοι ... και παραπονιόμαστε .... και μόλις σβήσουν τα φώτα ξαναρχίζουμε τα παρακαλετά και τις δηλώσεις μεταμέλειας ....

    ΥΓ: Για αυτό και καταννοώ πλήρως τον satgeo έστω κι αν κάποιοι θεωρούν ότι ξεπέρασε ίσως κάποια όρια ....

  2. Advertise Here
  3. #342
    Member
    Join Date
    28-06-2010
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Doste to krifo arxeio sto lao o kosmos thelei tsampa nova

  4. #343
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Λοιπόν να το σταμάτησουμε αυτό το θέμα παρακαλώ
    Είπαμε λάθος η συμπεριφορά του διαχειριστή.......μπορούσε απλά να το σβήσει και να κριτικάρει πιο κόσμια
    Και επιπόλαια η ενέργεια του χρήστη......όσο κι αν ήθελε να βοηθήσει με αυτό το τρόπο (λανθασμένος από τη δικιά μου άποψη)
    kosmia ??
    giiati wre stefane ti eipa ke den eine kosmio?to mak?den to katalawa auti tin kritiki sou?

  5. #344
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    kosmia ??
    giiati wre stefane ti eipa ke den eine kosmio?to mak?den to katalawa auti tin kritiki sou?
    ^Γιώργη είπαμε τέλειωσε......μπορούσες να το σβήσεις και να του πεις φίλε μη βάζεις τέτεια στοιχεία φόρα παρτίδα.......ή να του έκανες μια παρατήρηση
    Το μακ.......δε πιστεύω να σημαίνει μακάριος
    Και έπειτα δε ξέρω αν είναι το χασάνι από np αρχείο που λες......αλλά υπάρχει ήδη το συγκεκριμένο, φορά παρτίδα σε αρκετά φόρουμ(χωρίς να σημαίνει ότι επικροτώ αυτή τη κίνηση)

  6. #345
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2006
    Posts
    141
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by manosss View Post
    Doste to krifo arxeio sto lao o kosmos thelei tsampa nova
    kseperases kai ton tzovola!!
    sovarepsou ligo...

  7. #346
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by douros View Post
    ^Γιώργη είπαμε τέλειωσε......μπορούσες να το σβήσεις και να του πεις φίλε μη βάζεις τέτεια στοιχεία φόρα παρτίδα.......ή να του έκανες μια παρατήρηση
    Το μακ.......δε πιστεύω να σημαίνει μακάριος
    Και έπειτα δε ξέρω αν είναι το χασάνι από np αρχείο που λες......αλλά υπάρχει ήδη το συγκεκριμένο, φορά παρτίδα σε αρκετά φόρουμ(χωρίς να σημαίνει ότι επικροτώ αυτή τη κίνηση)
    akriwos auto simeni
    makarios file stefane auto akriwos enoousa, tora an esi ke kapioi alloi theorite kati allo provlima sas !!
    ke dino mia euxi se olous tous kalothelites edo mesa!!!!1
    na min sas steriosi arxeio ,,na min prolawenete na deite oute merikes meres!!!!
    ke tora svista ola ta post edo mesa!
    ola gia ton kouva eine ola asxeta me to thema mas eine!

  8. #347
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    akriwos auto simeni
    makarios file stefane auto akriwos enoousa, tora an esi ke kapioi alloi theorite kati allo provlima sas !!
    ke dino mia euxi se olous tous kalothelites edo mesa!!!!1
    na min sas steriosi arxeio ,,na min prolawenete na deite oute merikes meres!!!!
    ke tora svista ola ta post edo mesa!
    ola gia ton kouva eine ola asxeta me to thema mas eine!
    Γιωργη. θελω να πιστευω οτι δεν εισαι σαββατογεννημενος γιατι την κατσανε την βαρκα τα παλικαρια

  9. #348
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    Γιωργη. θελω να πιστευω οτι δεν εισαι σαββατογεννημενος γιατι την κατσανε την βαρκα τα παλικαρια
    Και πάνω που έλεγα να τη πάρω......να το ξανά σκεφτώ λες Δημήτρη?......χαχαχαχαχα
    Ο Γιώργης είναι εντάξει.....απλά λίγο οξύθυμος μερικές φορές

  10. #349
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Και πάνω που έλεγα να τη πάρω......να το ξανά σκεφτώ λες Δημήτρη?......χαχαχαχαχα
    Ο Γιώργης είναι εντάξει.....απλά λίγο οξύθυμος μερικές φορές
    ποια καρτουλα να παρεις βρε, με δουλευεις;;
    με τις καταρες που εριξε αυτος, ουτε οι οριτζιναλ δεν θα ορθοποδησουν. χαχαχαχαχαχαχα
    μια χαρα ειναι ο τζωρτζ. αλλα υπαρχει και η πιεση. οταν μας βομβαρδιζουν ειτε με ποστ ειτε με ατελειωτα πμ, αν υπαρχει κατι, αν ξερουμε κατι, αν θα ξανα δουν την κυρια κ.λ.π και μπαινεις και βλεπεις τετοιες αναφορες, ε καπου τα παιζεις.

  11. #350
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    ποια καρτουλα να παρεις βρε, με δουλευεις;;
    με τις καταρες που εριξε αυτος, ουτε οι οριτζιναλ δεν θα ορθοποδησουν. χαχαχαχαχαχαχα
    μια χαρα ειναι ο τζωρτζ. αλλα υπαρχει και η πιεση. οταν μας βομβαρδιζουν ειτε με ποστ ειτε με ατελειωτα πμ, αν υπαρχει κατι, αν ξερουμε κατι, αν θα ξανα δουν την κυρια κ.λ.π και μπαινεις και βλεπεις τετοιες αναφορες, ε καπου τα παιζεις.
    Να τους λέμε να παίρνουν τηλέφωνο τη ''κυρία'' για έγκυρη ενημέρωση.......χαχαχχαχαχα

Advertise Here

Similar Threads

  1. Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01
    By jeyb in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 3154
    Last Post: 03-05-2010, 15:47:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •