Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 66 of 100 FirstFirst ... 164156616465666768717691 ... LastLast
Results 651 to 660 of 999

Thread: Καλάθι αχρήστων Kouvas

  1. #651
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Καλάθι αχρήστων Kouvas

    @ DOYROS
    Καλησπέρα σ όλους...είμαι σ αυτό το φόρουμ αρκετά χρόνια πριν από τους περισσότερους από σας,,, αυτό δεν το λέω για να πάρω την ασυλία του παλιού.. έμαθα να σέβομαι τους ανθρώπους και να μην οχυρώνομαι πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου , δεν έβρισα δεν χρησιμοποίησα προσωπικές επιθέσεις εναντίον κανενός ούτε στο φόρουμ ούτε σε προσωπικά μυνήματα ,, τις τελευταίες μέρες διαπίστωσα ότι τα περισσότερα από τα ποστ μου κατέληγαν στα σκουπίδια ..δεν αντέδρασα ούτε επετέθηκα σε κανέναν με άπρεπο τρόπο .. απλά εξέφρασα την δυσαρέσκεια μου ποστάροντας πλέον από τον κουβά (δεν είδα πουθενά ότι απαγορεύονται τα ποστ εκεί )..Δέχτηκα προειδοποίηση από συγκεκριμένο " Κύριο ".
    στην οποία και απάντησα συγκρατιμένα και χωρίς προσωπικές προσβολές,, δέχτηκα ανίερη επίθεση και ύβρεις στο πρόσωπό μου,, και πάλιν δεν έβρισα.. Είπα να με διαγάψει κοινοποιώντας τον λόγο καθώς και το πμ του..απάντησε με πμ και πάλιν με ύβρεις.. Κοινοποίησα το διάλογο που είχαμε σε π.μ. εν γνώση μου ότι αυτό θα επέφερε και την διαγραφή μου πιστεύοντας ότι αυτό δεν είναι ήθος που αρμόζει σε ΜΟD.. Για τον ΔΟΥΡΟΣ .. δεν εγνώριζα ότι πήρες πίσω την κάρτα του προαναφερθέντος κυρίου,, σ ευχριστώ γι αυτό (αντιπαρέρχομαι τα περι "ξεβρομίσματος" δεν με ακουμπούν)..Καλώς με διέγραψες για το δεύτερο λογαριασμό ,,αλλά να γνωρίζεις ότι στο πόλεμο άμα νοιώθεις ότι δέχεσε ολοκληρωτική επίθεση φυλάς ένα τελευταιο όπλο.. πίστεψε το αλλά γνώριζα τι θα γινόταν και γι αυτό δημιούργησα αυτόν (΄Ανεμος)..λίγες μέρες πριν ,, για κανένα 'αλλο λόγο ,,άλλωστε δεν κρύβωμαι όπως διαπιστώνεις και τώρα ... Αετος1=Ανεμος
    και το "PARON" στην κρίση σου..Αντιμβάνομαι ότι αν ο δεύτερος λογαριασμός επιφέρει διαγραφή ,, ο τρίτος αποτελεί κακούργημα..Ευχαριστώ για την φιλοξενεία ,, χαιρετώ καλούς φίλους ΕΔΩ,, και καλή Διαχείρηση σε σενα Doyros.. Υ.Σ. σε παρακαλώ να επιβεβαιώσεις μόνο ότι διάβασες αυτό...TNKs

    kanena post se ayto to forum den ginetai delete, ola diavazonte, kai se kanena den egine edit opws vlepeis.

  2. Advertise Here
  3. #652
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Καλάθι αχρήστων Kouvas

    Όπως σου είπα......χαλαρά

  4. #653
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: Καλάθι αχρήστων Kouvas

    Και εγώ σου λέω νάσε καλά φίλε...

  5. #654
    Junior Member
    Join Date
    25-06-2010
    Posts
    21
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by nikolaos12 View Post
    auto pou pezei arxizei apo 6xxxxc opios exi auto to arxio kerdizei
    paei ki auto, an anoiksei paikste tzoker!!! xixixi

  6. #655
    Senior Member
    Join Date
    25-03-2008
    Posts
    269
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by bravos View Post
    paei ki auto, an anoiksei paikste tzoker!!! xixixi
    Sostossss o bravos!!!!!!!!!

  7. #656
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by bmxakias View Post
    Sostossss o bravos!!!!!!!!!
    Και μετά λέτε γιατί πάνε τα πόστ στο κουβά?
    Άκρως ενημερωτικό και ποιοτικό πόστ

  8. #657
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by bravos View Post
    paei ki auto, an anoiksei paikste tzoker!!! xixixi
    Ένα κομπιούτερ χρησιμοποιείται?
    Quote Originally Posted by bmxakias View Post
    Sostossss o bravos!!!!!!!!!
    Στον ίδιο υπολογιστή κάθεσται?

    @bravos.....@manosss.....@bmxakias υπάρχει σχέση?
    Ποστάρω εδώ να βλέπουν τα μέλη με το τι πέζεται με διπλο/τριπλοεγγραφές

  9. #658
    Junior Member
    Join Date
    25-06-2010
    Posts
    21
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Douros exoyme kanena problima pws thn exei dei thn doylia giati egw san bravos den sikono tetia gia seimorfosoy.

  10. #659
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by bravos View Post
    Douros exoyme kanena problima pws thn exei dei thn doylia giati egw san bravos den sikono tetia gia seimorfosoy.
    Δυστυχώς εχουμε πρόβλημα φίλε @bravos....@manosss....@bmxakias
    Τέρμα η κοροιδία από όποιον και να προέρχεται
    Η συνέχεια στο κουβά

  11. #660
    Member
    Join Date
    12-03-2005
    Posts
    38
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

    Quote Originally Posted by efkleas View Post
    Καλησπέρα,
    έκανα τα πάντα και συνεχίζει να κάνει τα ίδια και να κολλάει. Ο server είμαι εγώ και ο clint είναι ο γιός μου. Μόλις βγάζω το ethernrt αμέσως επανέρχεται και όταν το ξαναβάζω σε 10 λεπτά ξανακολλάει. Καμιά συμβουλή αδέρφια? (δοκίμασα cccam 13 - 14 - 2.20 χωρίς καμιά τύχη) Πέστε κάτι γιατί έχω τρελαθεί να βλέπω μικη μαους.
    geia sou re efklea mou aresei pou ka8e fora bazeis sta post sou aderfia san ton palio kalo kairo me ta palia forum


    Τώρα αυτό τι δουλειά έχει με το c/s .πέσμου σε παρακαλώ.
    Μετά οι MOD είναι κακοί και σβήνουν...


    Εχουμε μπόλικα καφενεία εδώ..!!!!

Advertise Here

Similar Threads

  1. Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01
    By jeyb in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 3154
    Last Post: 03-05-2010, 15:47:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •