@ DOYROS
Καλησπέρα σ όλους...είμαι σ αυτό το φόρουμ αρκετά χρόνια πριν από τους περισσότερους από σας,,, αυτό δεν το λέω για να πάρω την ασυλία του παλιού.. έμαθα να σέβομαι τους ανθρώπους και να μην οχυρώνομαι πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου , δεν έβρισα δεν χρησιμοποίησα προσωπικές επιθέσεις εναντίον κανενός ούτε στο φόρουμ ούτε σε προσωπικά μυνήματα ,, τις τελευταίες μέρες διαπίστωσα ότι τα περισσότερα από τα ποστ μου κατέληγαν στα σκουπίδια ..δεν αντέδρασα ούτε επετέθηκα σε κανέναν με άπρεπο τρόπο .. απλά εξέφρασα την δυσαρέσκεια μου ποστάροντας πλέον από τον κουβά (δεν είδα πουθενά ότι απαγορεύονται τα ποστ εκεί )..Δέχτηκα προειδοποίηση από συγκεκριμένο " Κύριο ".
στην οποία και απάντησα συγκρατιμένα και χωρίς προσωπικές προσβολές,, δέχτηκα ανίερη επίθεση και ύβρεις στο πρόσωπό μου,, και πάλιν δεν έβρισα.. Είπα να με διαγάψει κοινοποιώντας τον λόγο καθώς και το πμ του..απάντησε με πμ και πάλιν με ύβρεις.. Κοινοποίησα το διάλογο που είχαμε σε π.μ. εν γνώση μου ότι αυτό θα επέφερε και την διαγραφή μου πιστεύοντας ότι αυτό δεν είναι ήθος που αρμόζει σε ΜΟD.. Για τον ΔΟΥΡΟΣ .. δεν εγνώριζα ότι πήρες πίσω την κάρτα του προαναφερθέντος κυρίου,, σ ευχριστώ γι αυτό (αντιπαρέρχομαι τα περι "ξεβρομίσματος" δεν με ακουμπούν)..Καλώς με διέγραψες για το δεύτερο λογαριασμό ,,αλλά να γνωρίζεις ότι στο πόλεμο άμα νοιώθεις ότι δέχεσε ολοκληρωτική επίθεση φυλάς ένα τελευταιο όπλο.. πίστεψε το αλλά γνώριζα τι θα γινόταν και γι αυτό δημιούργησα αυτόν (΄Ανεμος)..λίγες μέρες πριν ,, για κανένα 'αλλο λόγο ,,άλλωστε δεν κρύβωμαι όπως διαπιστώνεις και τώρα ... Αετος1=Ανεμος
και το "PARON" στην κρίση σου..Αντιμβάνομαι ότι αν ο δεύτερος λογαριασμός επιφέρει διαγραφή ,, ο τρίτος αποτελεί κακούργημα..Ευχαριστώ για την φιλοξενεία ,, χαιρετώ καλούς φίλους ΕΔΩ,, και καλή Διαχείρηση σε σενα Doyros.. Υ.Σ. σε παρακαλώ να επιβεβαιώσεις μόνο ότι διάβασες αυτό...TNKs
kanena post se ayto to forum den ginetai delete, ola diavazonte, kai se kanena den egine edit opws vlepeis.









