Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 4 of 100 FirstFirst ... 234569142954 ... LastLast
Results 31 to 40 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #31
    VIP Member northener's Avatar
    Join Date
    05-04-2010
    Location
    Somewhere In Time
    Posts
    934
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kasteras View Post
    kalimera stous filous.kai ego apo tin arxi tis kikloforia tou drakou eipa oti eine idia tita kai drakos.kai sas bebeono oti to ida me ta matiamou me ena kodiko noumero kai me ena programa metetrepse tin tita se drako,to programa auto to exoun liga atoma fisika kai to filane san ta matiatous.
    Ean to eides me ta matia sou file mou,to thema pernei megales diastaseis dioti apodiknyontai oi fhmes!

    p.s.ti enoeis me ena kwdiko noumero?

  2. Advertise Here
  3. #32
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Καλημερα σε ολους σας κυριοι καλη Κυριακη να εχετε.

    Λοιπον ειπα να σχολιασω λιγο τις τελευταιες πληροφοριες η κουτσομπολια πεστε το οπως θελετε , για το θεμα που απασχολει μια μεγαλη μεριδα των φιλων εδω της Ελληνικης κοινοτητας,και φυσικα μιλαω για τον δρακο η την ασβοκαρτα πολυ λεει ο φιλος μου ο Νικολας και καλα κανει.

    Επιγραμματικα λεω τα γνωστα και πολυσηζητημενα δηλαδη...(θα καταλαβετε στην συνεχεια)

    Η καρτα εχει το ιδιο τσιπακι της αλλης προηγουμενης λαμογιοκαρτας της τιτα που την πατησαμε πολλοι αγοραζοντας την.
    Το λειτουργικο συστημα ειναι αλλο με αλλη δομη και αλλο loader.

    Ελα ντε ομως που κυκλοφορει εντονα η φημη οτι κυκλοφορουν δυο ειδη καρτων και εδω ειναι η αφορμη που με ωθησε στον σχολιασμο μου.

    Τα δυο ειδη ειναι οι γνησιες και οι μαιμουδες

    Επισης κυκλοφορει η φημη οτι σε στενο φυσικα κυκλωμα υπαρχει το λειτουργικο,οποτε μετατρεπονται οι τιτα που τους ειχαν ξεμεινει σε δρακους.
    Στην συνεχεια αυτες φορτωνονται με απολυτα πριβε αρχειο το οποιο αντιστοιχει σε κλωνοποιηση ορισμενων καρτων Epsilon νομιμων συνδρομητων.
    Το επομενο βημα ειναι οτι αυτες οι καρτες κυκλοφορουν χερι χερι με προσοχη,και ειναι αυτες που παιζουν γιατι ε και χαζος να ειναι κανεις θα εχει καταλαβει πλεον οτι τα αρχεια που βγαινουν δημοσια η θα παιξουν καποιες ωρες η και καθολου.
    Επισης λεγεται οτι αυτες οι αρχικες πηγες εινα 10 η 20 η 30 στον αριθμο οποτε τα συμπερασματα δικα σας , σκεφτειτε λιγο και θα καταλαβετε τι λεω.

    Ολοκληρωνοντας τον συλλογισμο μου και μεταφεροντας τα προσωπικα μου συναισθηματα θεωρω οτι τα πραγματικα μεγαλα θυματα επεσαν για αλλη μια φορα ολοι οι φιλοι που εσπευσαν απο τις πρωτες μερες να αγορασουν καρτες απο τα δικτυακα μαγαζακια και παραπλανηθηκαν οτι θα εχουν υποστηρηξη.
    Οτιδηποτε ενδεχομενως πηραν καποιοι και οχι ολοι στην συνεχεια ηταν σταχτη στα ματια και αυτο αποδειχτηκε περιτρανα απο τα γεγονοτα.
    Προς θεου δεν εχω τιποτα με τα μαγαζια που πουλαν καρτες,την δουλεια τους κανουν οι ανθρωποι εμπορες ειναι και πουλανε ενα προιον απο το οποιο περιμενουν ενα κερδος.

    ΠΡΟΣΟΧΗ

    Επειδη πιθανον καποιοι να βγουν και να με βρισουν σας θυμιζω οτι ολα αυτα τα μεταφερω με καθε επιφυλαξη.
    Σαφως δεν υποστηριζω οτι ειναι 100% αληθη.(Απλα οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια)
    Απλα τα βαζω αν θελετε σαν θεμα συζητησης και σαφως αν καποιος διαχειριστης κρινει οτι πρεπει να αφαιρεθουν παρακαλω αυτο να γινει αμεσως.


    Φιλικα Τζιμακος
    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Φίλε Τζιμ μια χαρά τα λες ... κάπως έτσι είναι τα πράγματα.. ειδικά για την μπανάνα και τον δρακουμέλη βάζω το χέρι στην φωτιά.. σαν δύο σταγόνες νερό ... και οι δύο άσπρες άσπρες σαν το χιόνι,,, φιλικά και με χαμόγελο...
    Quote Originally Posted by northener View Post
    Swstos o filos o Tzimakos.....Egw aplws lypamai ta palikaria pou se tetoia epoxh ,dwsane ta xrhmata tous na agorasoune thn karta kai akoma den einai sigoyroi ean tha kanei thn aposvesh ths,pou eyxomai na thn kanei!
    Pantws kai xazos na eisai tha katalaveis pws kapws etsi einai ta pragmata,kati vrwmaei sthn upothesi.
    Quote Originally Posted by kasteras View Post
    kalimera stous filous.kai ego apo tin arxi tis kikloforia tou drakou eipa oti eine idia tita kai drakos.kai sas bebeono oti to ida me ta matiamou me ena kodiko noumero kai me ena programa metetrepse tin tita se drako,to programa auto to exoun liga atoma fisika kai to filane san ta matiatous.
    Quote Originally Posted by northener View Post
    Ean to eides me ta matia sou file mou,to thema pernei megales diastaseis dioti apodiknyontai oi fhmes!

    p.s.ti enoeis me ena kwdiko noumero?
    Για αρχη σας ευχαριστω που συμμετεχετε στην συζητηση,πιστευω οπως ειπα και απο την αρχη να ειμαστε on topic και αν οχι επαναλαμβανω συγνωμη και να αφαιρεθει.

    Να λοιπον που καποιες φημες ισως και να ειναι βασιμες δηλαδη...

    Οντως οι καρτες ειναι ιδιες.

    Αν τωρα οπως λεει και ο φιλος kasteras το ειδε με τα ματια του να μετατρεπουν την τιτα σε δρακο αρα ισως επαληθευεται και αυτο.

    Τι να πω βρε φιλαρακια τα σχολια δικα σας.

    Φιλικα Τζιμακος

  4. #33
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Καλό απόγευμα στην παρέα..βλέπω '' μεστές'' αναφορές για τον μπανανόδρακο κι αυτό είναι πολύ καλό για την ενημέρωση όλων μας.. βλεπόντων και μη...

  5. #34
    Senior Member
    Join Date
    04-04-2009
    Posts
    775
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Kalispera sas vlepo ellinikous agones meso live streaming sto internet alla eno exo 24 ara sindesi kleidono sta 12 dioti to maximum pou mporo na piaso logo egkatastasis einai toso.......to provlima einai oti h eikona mou kanei spasimata kai mou fainete poli periergo dioti den mporo na po oti den exo kali taxythta.......mporei kapoios na voithisei an yparxei kapoios tropos na mhn vlepo me spasimata?efxaristo.......

  6. #35
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by tzanampetis View Post
    Kalispera sas vlepo ellinikous agones meso live streaming sto internet alla eno exo 24 ara sindesi kleidono sta 12 dioti to maximum pou mporo na piaso logo egkatastasis einai toso.......to provlima einai oti h eikona mou kanei spasimata kai mou fainete poli periergo dioti den mporo na po oti den exo kali taxythta.......mporei kapoios na voithisei an yparxei kapoios tropos na mhn vlepo me spasimata?efxaristo.......
    Auto eksartatai kai posa atoma vlepoun ekeinh thn stigmh.

  7. #36
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Καλό απόγευμα στην παρέα..βλέπω '' μεστές'' αναφορές για τον μπανανόδρακο κι αυτό είναι πολύ καλό για την ενημέρωση όλων μας.. βλεπόντων και μη...
    Νασαι καλα και συ φιλε για τα καλα σου λογια.

    Εγω το δηλωσα ευθυς εξαρχης οτι εκφραζω καποιους προβληματισμους μου χωρις και το ξαναλεω καμμια προθεση να θιξω κανεναν.
    Και ειπα επισης οτι δεν υποστηριζω οτι ειναι ολα 100% αληθεια η 100% ψεμματα.
    Απλα θεωρησα οτι η οποιαδηποτε συζητηση μεταξυ μας ισως βοηθησει ολους μας να δουμε πως πραγματικα εχουν τα πραγματα.

    Φιλικα Τζιμακος

  8. #37
    Senior Member
    Join Date
    04-04-2009
    Posts
    775
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by harrys13 View Post
    Auto eksartatai kai posa atoma vlepoun ekeinh thn stigmh.
    yparxei kapoios na vlepei apo kanena site xoris spasimata?an mporei as voithisei

  9. #38
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Νασαι καλα και συ φιλε για τα καλα σου λογια.

    Εγω το δηλωσα ευθυς εξαρχης οτι εκφραζω καποιους προβληματισμους μου χωρις και το ξαναλεω καμμια προθεση να θιξω κανεναν.
    Και ειπα επισης οτι δεν υποστηριζω οτι ειναι ολα 100% αληθεια η 100% ψεμματα.
    Απλα θεωρησα οτι η οποιαδηποτε συζητηση μεταξυ μας ισως βοηθησει ολους μας να δουμε πως πραγματικα εχουν τα πραγματα.

    Φιλικα Τζιμακος
    Καλησπέρα φίλε,, καθώς και σ όλα τα παιδιά βεβαίως..εγώ καταθέτοντας την δική μου εμπειρία για την περί ής ο λόγος κάρτα έχω βεβαιωθεί πως πρόκειται για την γνωστή τίτα ,, κοινός μπανάνα,,,, έχουν το ίδιο τσιπάκι,,ο μαιμουνόδρακος που έχω στα χέρια μου ειναι κι αυτός καταλευκος χωρίς κανένα γράφημα επάνω,,, σαν αυτά που είδαμε κατά καιρούς στο δίκτυο,,όπως και η γνωστή μας τίτα,,Αυτές είναι οι παρατηρήσεις... Η αυστηρά τώρα προσωπική μου άποψη χωρίς να μπορώ να πω ότι είναι και σωστή..Η κάρτα παίζει για 2 1/2 μήνες περίπου με μια μόνο διακοπή ,, κανει autoapdate.. ( με np file φυσικά) και με αρχεία απο το δίκτυο-όταν υπάρχουν- παίζει από μερικές ώρες μέχρι κάνα 2 μέρες.. Δεν θα την πρότεινα σε κανέναν εκτός κι άν την θέλει για πειράματα και εχει βέβαια και κάποια ευρό για σκότωμα..

  10. #39
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Καλησπέρα φίλε,, καθώς και σ όλα τα παιδιά βεβαίως..εγώ καταθέτοντας την δική μου εμπειρία για την περί ής ο λόγος κάρτα έχω βεβαιωθεί πως πρόκειται για την γνωστή τίτα ,, κοινός μπανάνα,, και οι δύο κάρτες απαντούν όταν είναι άδειες με το ίδιο ΑΤR ,, έχουν το ίδιο τσιπάκι,,ο μαιμουνόδρακος που έχω στα χέρια μου ειναι κι αυτός καταλευκος χωρίς κανένα γράφημα επάνω,,, σαν αυτά που είδαμε κατά καιρούς στο δίκτυο,,όπως και η γνωστή μας τίτα,,Αυτές είναι οι παρατηρήσεις... Η αυστηρά τώρα προσωπική μου άποψη χωρίς να μπορώ να πω ότι είναι και σωστή..Η κάρτα παίζει για 2 1/2 μήνες περίπου με μια μόνο διακοπή ,, κανει autoapdate.. ( με np file φυσικά) και με αρχεία απο το δίκτυο-όταν υπάρχουν- παίζει από μερικές ώρες μέχρι κάνα 2 μέρες.. Δεν θα την πρότεινα σε κανέναν εκτός κι άν την θέλει για πειράματα και εχει βέβαια και κάποια ευρό για σκότωμα..
    mipos kaneis kapoio lathos gia to ATR? einai idio otan einai adies?

  11. #40
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    mipos kaneis kapoio lathos gia to ATR? einai idio otan einai adies?
    kalispera file moy.. ki exeis apolyto dikaio.. Einai toso idies oi atimes poy tin patisa ... exo kanei mia gratsoynia stin mia alla fainetai gelastika ... xa xa

    idoy: ATR : 3B EC 00 00 40 32 42 4C 55 45 20 44 52 41 47 4F 4E 20 43 00 01
    ATR :3B EC 00 00 40 32 54 49 54 41 4E 49 55 4D 00 13 03 01

Page 4 of 100 FirstFirst ... 234569142954 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •