Su ana kadar bisey yayinlanmadi...
Su ana kadar bisey yayinlanmadi...
böyle giderse açılması çok uzun sürecek galiba
Efsane gibi tüm yabancı uydu forumlarında dilden dile rivayet gibi bir söylenti var, RUS HACKERLAR çözmüşler ama servercılarla fiyatta anlaşma sağlayamamişlar diye, ne kadar gerçek ne kadar yalan bunu zaman gösterecek.
herşeyin caresi bulunur kolay gelisn
Sanırım daha uzun bir süre bekleyeceğiz....
D smarttan haberi olan yokmu
Daha ortalikta bisey yok. Bekliyoz
bence çooook beklenir
Dsmart açık :) yapanlar var ama kımseye vermıyorlar :)
oscam v1.00 da sorun yok ızlenıyor ama nasıl okutuluyor bır bılgım yok ;)