Και γιατί δεν μου το έγραψες από την αρχή αυτό σχετικά με το διορθωμένο link για να τελειώσει μια και καλή εκεί το θέμα;
Αλλά μου απάντησες επί λέξει: "Giati eki to thema leei Log Files ke oxei eidisis ke syzitisis!! den xriazete ke poli skepsi!"
Παρά μετά από πολλές ώρες που έγραψε ο harrys13 ότι πλέον το link δεν λειτουργεί βρήκες πάτημα και προσπαθείς να με ακυρώσεις από την αρχή και μάλιστα με άσχημο ή περιπαικτικό ύφος, χωρίς εν τέλει να σου έχω γράψει κάτι εναντίον σου ή να σε έχω ειρωνευτεί κτλ.
Ευτυχώς όμως, scripta manent!
Αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα μαζί μου και μου απαντάς από το πρώτο post με τέτοιο ύφος, φαντάσου τι θα άκουγα σε αντίθετη περίπτωση!
Εν τέλει Satgeo, κάνεις εκατό και δεν κάνω καμία, όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός.
Αφού το θέλεις έτσι, ας είναι λοιπόν...
Ήταν λάθος μου που ασχολήθηκα και δεν θα το επαναλάβω στο μέλλον.
Καλή καρδιά πάνω απ' όλα και καλή πρωτοχρονιά σε όλους!
