οπα οπα απειλες??
αυτο
Ακόμα και την ύστατη στιγμή, βλέπεις τι γίνεται και η ειρωνία πάει σύννεφο...
Αν φτιάξω κι εγώ ο "κοινός θνητός" ένα δεύτερο λογαριασμό, τον "foufoutakis7" και για "ξεκάρφωμα" αρχίζω να γράφω σε greeklish (ώστε να υπάρχει διαφοροποίηση από τον κύριο λογαριασμό μου), αποδίδοντας τα εύσημα στον εαυτό μου, θίγοντας τρίτους και γενικότερα κάνοντας του κεφαλιού μου, προφανώς θα έχω παραβεί κυρίως τον κανόνα "Each member is allowed one login account. Registering with multiple accounts is not allowed", με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό, ενώ πρωτίστως θα έχω ακυρώσει από μόνος μου τον ίδιο μου τον εαυτό και την έξωθεν καλή μαρτυρία μου. Οπότε, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...
εσυ το λες απαντηση σε ενα αλλο μελος??
για διαβασε λιγο πιο καλα σκεψου τα γραφομενα και πεσμου σε ποιο αλλο μελος απαντα????? αναφερετε??? ι οτιδηποτε αλλο εσυ νομιζης??











