Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 57 of 100 FirstFirst ... 73247525556575859626782 ... LastLast
Results 561 to 570 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #561
    Senior Member kariki's Avatar
    Join Date
    04-02-2010
    Location
    IN THE AIR
    Posts
    1,003
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Το εχω καταλαβει...υπαρχει τροπος χωρις να φορτωθει ενα αρχειο να δεις τι hsn βγαζει?

  2. Advertise Here
  3. #562
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ta hops poy exei to kathe kanali ti einai?osa pio polla toso pio kala?xaxaxaa.to exw aporia.gia sharing?

  4. #563
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by DOG1 View Post
    ta hops poy exei to kathe kanali ti einai?osa pio polla toso pio kala?xaxaxaa.to exw aporia.gia sharing?
    ta hops mexri 2 einai kala, apo kei kai pera to ecm time einai sta ourania, kai gia na sou to kanw poio liana exeis pagwmata meta to 2

  5. #564
    Senior Member kariki's Avatar
    Join Date
    04-02-2010
    Location
    IN THE AIR
    Posts
    1,003
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Βρε παιδια θυμαμαι καποιες εποχες ηταν on line 300+ ατομα...τι γιναν ολοι αυτοι τους κοψαν το internet?

  6. #565
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    ta hops mexri 2 einai kala, apo kei kai pera to ecm time einai sta ourania, kai gia na sou to kanw poio liana exeis pagwmata meta to 2
    parathrhsa se kapoia kanalia oti einai 2 kai se alla 0 h kai 4.alla pagwmata den exw katholoy.nomiza oti eixe sxesh me to sharing.eyxaristw nikola.

  7. #566
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kariki View Post
    Βρε παιδια θυμαμαι καποιες εποχες ηταν on line 300+ ατομα...τι γιναν ολοι αυτοι τους κοψαν το internet?
    kontos psalmos file mou! kontos psalmos!!

  8. #567
    Senior Member kariki's Avatar
    Join Date
    04-02-2010
    Location
    IN THE AIR
    Posts
    1,003
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Aς ελπισουμε να μη ψοφησει ο δρακος και αρχισουν οι ζητιανιες γιατι θα γινει χαμος...παντως για 2 πραγματα ''εχω ψυλλους''...το ενα ειναι οτι σιγουρα καποιοι βλεπουν ακομα με γαμμα(μαγκια τους) και το αλλο ειναι οτι ο δρακος θα τραβηξει για πολυ ακομα...καλο ξημερωμα να εχετε...

  9. #568
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    gia th gamma to exoume pei polles fores kai oxi emeis oi koinoi 8nhtoi alla sevasta melh tou foroum, oti ama tha ths karfwseis provataki tha paiksei gia oso kairo tha paizei o prov, to thema einai oti gia na to kaneis auto xreiazontai pragmata ta opoia ante na ta exoun 6-7 atoma apo edw mesa.... ama tha kleisei o drakos file.... dwse kai mena mparmpa meta! To thema einai oti kai i serverades moirazoun me drakous giati pane g@@miontas, otan tha kleisoun ti tha ginei? tha pane na paroune syndromes? xaxa

  10. #569
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by k_palios View Post
    gia th gamma to exoume pei polles fores kai oxi emeis oi koinoi 8nhtoi alla sevasta melh tou foroum, oti ama tha ths karfwseis provataki tha paiksei gia oso kairo tha paizei o prov, to thema einai oti gia na to kaneis auto xreiazontai pragmata ta opoia ante na ta exoun 6-7 atoma apo edw mesa.... ama tha kleisei o drakos file.... dwse kai mena mparmpa meta! To thema einai oti kai i serverades moirazoun me drakous giati pane g@@miontas, otan tha kleisoun ti tha ginei? tha pane na paroune syndromes? xaxa
    Πολύ καλημέρα σ όλους..μήν αγχονώμαστε,, είπαμε χόμπυ κάνουμε για να ξεσκάμε,, αν κλείσει ο δράκος ας πάει κι αυτός στο καλό ,, όπως πήγαν και οι άλλες,,,, άλλες αργά κι άλλες πιο γρήγορα,,,όσοι τις παίρνουν για τηλεθέαση ας αλλάξουν φιλοσοφία να κάνουν μια συνδρομή και τέλος το άγχος,,όσοι τις παίρνουν για ''πειραματα'' μια χαρά το φχαριστιούντε,, θα πείτε ακριβά τις πληρώνουν!!!!όλα τα χόμπυ ακριβά έιναι!!!!!!!!!!!

  11. #570
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    kontos psalmos file mou! kontos psalmos!!
    χαχαχαχαχαχα ναι ναι οπου νανε ερχοντε don't panic.... καλημερα

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •