Το εχω καταλαβει...υπαρχει τροπος χωρις να φορτωθει ενα αρχειο να δεις τι hsn βγαζει?
Το εχω καταλαβει...υπαρχει τροπος χωρις να φορτωθει ενα αρχειο να δεις τι hsn βγαζει?
ta hops poy exei to kathe kanali ti einai?osa pio polla toso pio kala?xaxaxaa.to exw aporia.gia sharing?
Βρε παιδια θυμαμαι καποιες εποχες ηταν on line 300+ ατομα...τι γιναν ολοι αυτοι τους κοψαν το internet?![]()
Aς ελπισουμε να μη ψοφησει ο δρακος και αρχισουν οι ζητιανιες γιατι θα γινει χαμος...παντως για 2 πραγματα ''εχω ψυλλους''...το ενα ειναι οτι σιγουρα καποιοι βλεπουν ακομα με γαμμα(μαγκια τους) και το αλλο ειναι οτι ο δρακος θα τραβηξει για πολυ ακομα...καλο ξημερωμα να εχετε...
gia th gamma to exoume pei polles fores kai oxi emeis oi koinoi 8nhtoi alla sevasta melh tou foroum, oti ama tha ths karfwseis provataki tha paiksei gia oso kairo tha paizei o prov, to thema einai oti gia na to kaneis auto xreiazontai pragmata ta opoia ante na ta exoun 6-7 atoma apo edw mesa.... ama tha kleisei o drakos file.... dwse kai mena mparmpa meta! To thema einai oti kai i serverades moirazoun me drakous giati pane g@@miontas, otan tha kleisoun ti tha ginei? tha pane na paroune syndromes? xaxa
Πολύ καλημέρα σ όλους..μήν αγχονώμαστε,, είπαμε χόμπυ κάνουμε για να ξεσκάμε,, αν κλείσει ο δράκος ας πάει κι αυτός στο καλό ,, όπως πήγαν και οι άλλες,,,, άλλες αργά κι άλλες πιο γρήγορα,,,όσοι τις παίρνουν για τηλεθέαση ας αλλάξουν φιλοσοφία να κάνουν μια συνδρομή και τέλος το άγχος,,όσοι τις παίρνουν για ''πειραματα'' μια χαρά το φχαριστιούντε,, θα πείτε ακριβά τις πληρώνουν!!!!όλα τα χόμπυ ακριβά έιναι!!!!!!!!!!!