Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 58 of 100 FirstFirst ... 83348535657585960636883 ... LastLast
Results 571 to 580 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #571
    Member korinasat's Avatar
    Join Date
    11-11-2010
    Location
    Earth
    Posts
    56
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by DOG1 View Post
    ta hops poy exei to kathe kanali ti einai?osa pio polla toso pio kala?xaxaxaa.to exw aporia.gia sharing?
    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    ta hops mexri 2 einai kala, apo kei kai pera to ecm time einai sta ourania, kai gia na sou to kanw poio liana exeis pagwmata meta to 2
    Edo exo mia mikri diafonia ke kalo ine na to sizitame gia na mathenoume.
    Me aformi ena post tou xaniaras egrapsa ke ego tin gnomi mou apo prosopiki empiria opote sas to grafo edo gia antalagi apopseon.

    http://www.satsupreme.com/showthread.php/152558-%CE%9C%CE%BF%CE%AF%CF%81%CE%B1%CF%83%CE% BC%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1%CF%82-cs-%CE%9C%CE%9F%CE%9D%CE%9F-%CE%A3%CE%A5%CE%96%CE%97%CE%A4%CE%97%CE% A3%CE%95%CE%99%CE%A3-!?p=733578#post733578

  2. Advertise Here
  3. #572
    Member
    Join Date
    14-07-2008
    Posts
    95
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Dreambox LIVE για iPad και iPhone 4

    Μία νέα εφαρμογή έκανε την εμφάνισή της στο Apple Store που μας δίνει την εικόνα του Dreambox μας στις συσκευές της Apple. Συγκεκριμένα το Dreambox LIVE είναι η απόλυτη εφαρμογή για να παρακολουθείτε ζωντανά τηλεόραση στο iPad σας, το iPhone 4 ή iPod touch 4ης γενιάς, άμεσα από οποιαδήποτε Enigma 2 που τροφοδοτείται από τον Dreambox μέσω του δικτύου του σπιτιού σας. Παρακαλώ διαβάστε τις απαιτήσεις συστήματος προσεκτικά πριν την αγοράσετε ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη αν δεν είστε σίγουροι.

    Απαιτήσεις συστήματος:
    · iPad, iPhone 4, iPod Touch 4ης γενιάς
    · iOS 4.0 (4.2 για iPad)
    · Οποιαδήποτε Dreambox ή άλλη συσκευή τρέχει Enigma 2
    · WiFi-σύνδεση μεταξύ δύο συσκευών με 802.11n (διαφορετικά θα είναι ασταθής)
    Επίσημη υποστήριξη για τα μοντέλα Dreambox: DM8000, DM800HD se, DM500HD, DM800 και DM7025.

    Χαρακτηριστικά:
    · Παρακολουθήστε ζωντανά τηλεόραση και τις τελευταίες ηχογραφήσεις σας απευθείας από το Dreambox σας (όχι προς το παρόν HDTV)
    · Μπουκέτα από το Dreambox σας
    · EPG από το Dreambox σας
    · Γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση βήμα βήμα
    · Εύκολη εναλλαγή μεταξύ πολλών Dreamboxes
    · Smart tuner switching με ή χωρίς zapping
    · Landscape και portrait προβολή
    Καλή διασκέδαση...

  4. #573
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by ravos View Post
    Dreambox LIVE για iPad και iPhone 4

    Μία νέα εφαρμογή έκανε την εμφάνισή της στο Apple Store που μας δίνει την εικόνα του Dreambox μας στις συσκευές της Apple. Συγκεκριμένα το Dreambox LIVE είναι η απόλυτη εφαρμογή για να παρακολουθείτε ζωντανά τηλεόραση στο iPad σας, το iPhone 4 ή iPod touch 4ης γενιάς, άμεσα από οποιαδήποτε Enigma 2 που τροφοδοτείται από τον Dreambox μέσω του δικτύου του σπιτιού σας. Παρακαλώ διαβάστε τις απαιτήσεις συστήματος προσεκτικά πριν την αγοράσετε ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη αν δεν είστε σίγουροι.

    Απαιτήσεις συστήματος:
    · iPad, iPhone 4, iPod Touch 4ης γενιάς
    · iOS 4.0 (4.2 για iPad)
    · Οποιαδήποτε Dreambox ή άλλη συσκευή τρέχει Enigma 2
    · WiFi-σύνδεση μεταξύ δύο συσκευών με 802.11n (διαφορετικά θα είναι ασταθής)
    Επίσημη υποστήριξη για τα μοντέλα Dreambox: DM8000, DM800HD se, DM500HD, DM800 και DM7025.

    Χαρακτηριστικά:
    · Παρακολουθήστε ζωντανά τηλεόραση και τις τελευταίες ηχογραφήσεις σας απευθείας από το Dreambox σας (όχι προς το παρόν HDTV)
    · Μπουκέτα από το Dreambox σας
    · EPG από το Dreambox σας
    · Γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση βήμα βήμα
    · Εύκολη εναλλαγή μεταξύ πολλών Dreamboxes
    · Smart tuner switching με ή χωρίς zapping
    · Landscape και portrait προβολή
    Καλή διασκέδαση...
    Kala ola ayta alla to kafe pou kanei den vlepw pouthena....

  5. #574
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Kala ola ayta alla to kafe pou kanei den vlepw pouthena....
    kai esu vre nikola amesos ton kafe ti viazese perimene ligo tha erthe ton psinei akoma xaxaxaxaxaxaxaxa

  6. #575
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by ferrarif1 View Post
    kai esu vre nikola amesos ton kafe ti viazese perimene ligo tha erthe ton psinei akoma xaxaxaxaxaxaxaxa

    kai ton logariasmo pediiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xaxaxax axa

  7. #576
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kariki View Post
    Βρε παιδια θυμαμαι καποιες εποχες ηταν on line 300+ ατομα...τι γιναν ολοι αυτοι τους κοψαν το internet?
    Το internet φιλε μου μπορει να μην το κοψανε, αλλα οταν θα φθασει η ωρα που θα τους κοψουνε την "συνδεση" να δεις πως θα σκανε μυτη ενας-ενας, οπως λεει κι ο Νικολας .....
    Παντως (κι ας φενεται εγωιστικο) δεν αναπολω καθολου εκεινες τις εποχες .....

  8. #577
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    Το internet φιλε μου μπορει να μην το κοψανε, αλλα οταν θα φθασει η ωρα που θα τους κοψουνε την "συνδεση" να δεις πως θα σκανε μυτη ενας-ενας, οπως λεει κι ο Νικολας .....
    Παντως (κι ας φενεται εγωιστικο) δεν αναπολω καθολου εκεινες τις εποχες .....
    Και πολυ καλα τα λες φιλε μου συμφωνω μαζι σου και δεν τις αναπολω ουτε εγω και σιγουρα και πολλοι αλλοι.

    Αν κλεισουν οι καρτες ( φτου μην τις ματιαξω γιατι θα με βριζουν κανα δυο φιλοι που τις εχουν ) τοτε θα πλακωσουν παλι ολοι και οι δυο πλευρες και θα γινεται μπαχαλο.
    Και γιατι πραγμα ? Για το χειροτερο συνδρομητικο πακκετο του κοσμου ολου.

  9. #578
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Και πολυ καλα τα λες φιλε μου συμφωνω μαζι σου και δεν τις αναπολω ουτε εγω και σιγουρα και πολλοι αλλοι.

    Αν κλεισουν οι καρτες ( φτου μην τις ματιαξω γιατι θα με βριζουν κανα δυο φιλοι που τις εχουν ) τοτε θα πλακωσουν παλι ολοι και οι δυο πλευρες και θα γινεται μπαχαλο.
    Και γιατι πραγμα ? Για το χειροτερο συνδρομητικο πακκετο του κοσμου ολου.
    swstos o dhmhtrhs..........

  10. #579
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Port forward σε thomson585v7 (του Π-ΟΤΕ)

    Γεια σας παιδες, θα ηθελα τη βοηθεια σας γιατι εχω ενα θεματακι με το ρουτερ μου. Οπως βλεπετε και απο τον τιτλο εχω το ρουτερ του οτε, το εχω στο μαγαζι μου και θελω να συνδεσω το dvr (απο το κυκλωμα παρακολουθησης) για να μπορω να βλεπω σπιτι. Μεχρι στιγμης μπορω να βλεπω μονο δικτυακα, το dvr εχει static ip 192.168.1.150 και χρησημοποιει την πορτα 1200 (default port80 αλλα την αλλαξα γιατι συνηθως την μπλοκαρει ο οτε). Εχω κανει λογαριασμο dyndns, εχω κανει τις ρυθμισεις στο ρουτερ να ενημερωνει το dyndns στην αλλαγη της ip και δουλευει γιατι απο το site dyndns βλεπω την ip του μαγαζιου καιοχι τη δικη μου. Το προβλημα ειναι η port. Ενω εχω κανει ολα τα απαιτουμενα η port1200 παλι κλειστη συμφωνα με το tool του dyndns. Εχω κοιταξει ολα τα site, ολα τα tutorial, και ακρη δε βγαζω! Εχετε συναντησει κανεις προβλημα τετοιο με το συγκεκριμενο ρουτερ? λογικα ειναι οι ιδιες ρυθμισεις που κανετε για να σενδεσετε το dreambox. Σας ευχαριστω εκ των προτερων

    metafrthike edw

  11. #580
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ^Για ρίξε μια ματιά εδώ μπας και σε βοηθήσει
    http://portforward.com/english/route...85/default.htm

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •