Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 59 of 100 FirstFirst ... 93449545758596061646984 ... LastLast
Results 581 to 590 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #581
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    sorry doure που ανοιξα thread, το εχω κοιταξει αυτο στο portforward.com τα εχω κανει ολα αλλα τιποτα, η πορτα κλειστη, εχω αγανακτησει μου φαινεται θα κοτσαρω το παλιο το netgear που εχω και αντε γεια!

  2. Advertise Here
  3. #582
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by k_palios View Post
    Port forward σε thomson585v7 (του Π-ΟΤΕ)

    Γεια σας παιδες, θα ηθελα τη βοηθεια σας γιατι εχω ενα θεματακι με το ρουτερ μου. Οπως βλεπετε και απο τον τιτλο εχω το ρουτερ του οτε, το εχω στο μαγαζι μου και θελω να συνδεσω το dvr (απο το κυκλωμα παρακολουθησης) για να μπορω να βλεπω σπιτι. Μεχρι στιγμης μπορω να βλεπω μονο δικτυακα, το dvr εχει static ip 192.168.1.150 και χρησημοποιει την πορτα 1200 (default port80 αλλα την αλλαξα γιατι συνηθως την μπλοκαρει ο οτε). Εχω κανει λογαριασμο dyndns, εχω κανει τις ρυθμισεις στο ρουτερ να ενημερωνει το dyndns στην αλλαγη της ip και δουλευει γιατι απο το site dyndns βλεπω την ip του μαγαζιου καιοχι τη δικη μου. Το προβλημα ειναι η port. Ενω εχω κανει ολα τα απαιτουμενα η port1200 παλι κλειστη συμφωνα με το tool του dyndns. Εχω κοιταξει ολα τα site, ολα τα tutorial, και ακρη δε βγαζω! Εχετε συναντησει κανεις προβλημα τετοιο με το συγκεκριμενο ρουτερ? λογικα ειναι οι ιδιες ρυθμισεις που κανετε για να σενδεσετε το dreambox. Σας ευχαριστω εκ των προτερων

    metafrthike edw
    Αν δεν αλλαξεις το port σε αλλο δεν θα κανεις τιποτα.

    Αλλη λυση ειναι να μπεις με τον κωδικο πελατη στον λογαριασμο σου του οτε και να απενεργοποιησεις με αποδοχη απο μερους σου του και καλα κινδυνου δηλαδη οτι εχεις ανοιξει τις χαμηλες πορτες.

    Η γνωμη μου ειναι να μην κανεις το δευτερο παρα το οτι υπαρχουν τροποι προφυλαξης ακομα και μετα απο αυτο απο καποιον που ξερει.Αν δεν ξερεις μην το κανεις κανε το πρωτο δηλαδη απλα αλλαξε το 1200 σε πχ 55000

    Φιλικα Τζιμακος

  4. #583
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Tzimako ευχαριστω για την υποστηριξη, τσακωσε ενα αστερακι. Θες να πεις δηλαδη οτι η πορτα αυτη μπορει να μπλοκαρετε απο τον οτε? Εγω την πορτα 1200 την εβαλα γιατι το dvr στηνεπιλογη πορτας εχει μεχρι 4 ψηφια, αμα βαλω την 9999 θα γινει τιποτα λες? Το δευτερο γινεται απο το site τη οτενετ η θα τους παρω τηλεφωνο να το αλλαξουν?

  5. #584
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by k_palios View Post
    Εγω την πορτα 1200 την εβαλα γιατι το dvr στηνεπιλογη πορτας εχει μεχρι 4 ψηφια,
    αμα βαλω την 9999 θα γινει τιποτα λες?
    από www.iana.org/assignments/port-numbers
    1200/tcp SCOL
    1200/udp SCOL

    δοκίμασε ένα ελεύθερο port από αυτά που χαρακτηρίζονται <unassigned>
    παράδειγμα 1491, 1528, 2188, 2189,.......

  6. #585
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Αυτο που λες dyndns (εσυ εχεις το site?? xaxa) με τα ελευθερα ports το διαβασα καπου αλλα νομιζα οτι θα ειναι μπαρουφες.... για να το λες κατι θα ξερεις. Απο αυριο θατα δοκιμασω και αυτα να δουμε! Σευχαριστω παντως

  7. #586
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by k_palios View Post
    Tzimako ευχαριστω για την υποστηριξη, τσακωσε ενα αστερακι. Θες να πεις δηλαδη οτι η πορτα αυτη μπορει να μπλοκαρετε απο τον οτε? Εγω την πορτα 1200 την εβαλα γιατι το dvr στηνεπιλογη πορτας εχει μεχρι 4 ψηφια, αμα βαλω την 9999 θα γινει τιποτα λες? Το δευτερο γινεται απο το site τη οτενετ η θα τους παρω τηλεφωνο να το αλλαξουν?
    Ειναι απλο φιλε μου.
    Βρες τον κωδικο πελατη της οτενετ.
    Μπες στο myotenet κλπ κλπ
    Διαλεξε την διαχειριση της συνδεσης σου.
    Καπου εκει θα βρεις και αυτο που σου εγραψα.
    Κανεις και ενα restart τον router σου και εισαι ετοιμος.
    Παιρνει λιγη ωρα μετα την επανεκκινηση αλλα μετα εχεις ολες τις πορτες ανοιχτες με δικη σου παντα ευθυνη στο ξαναγραφω γιατι θα το δεις ο οτε θα σε ρωτησει οτι αποδεχεσαι την ευθυνη και εσυ λες απλα ναι.
    Να τονισω το παρακατω μην κανεις τιποτα βιαστικο.
    Δες σε παρακαλω προσεκτικα και αυτο που σου εγραψε ο dyndns μην το προσπερασεις.
    Χαιρομαι αν βοηθησα.
    Φιλικα Τζιμακος.

  8. #587
    VIP Member northener's Avatar
    Join Date
    05-04-2010
    Location
    Somewhere In Time
    Posts
    934
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ti egine palikaria,giati kleidwsan ta konakia??

    Kanoun apergia gia thn katarghsh tou kapnismatos stous kafenedes?

  9. #588
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by northener View Post
    ti egine palikaria,giati kleidwsan ta konakia??

    Kanoun apergia gia thn katarghsh tou kapnismatos stous kafenedes?
    Δεν εβγαιναν οι καφετζήδες μες τους καφέδες και μάλλον θ ανοιξουν τσιπουράδικα μήπως δουν άσπρη μέρα οι άνθρωποι.. χαχα!!!

  10. #589
    Member
    Join Date
    01-12-2009
    Posts
    87
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    malon 8a exei af3imenei kinisi apopse giayto xixixixixi

  11. #590
    New Member
    Join Date
    21-02-2011
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    paidia mia erotisi.Se poious dektes mexri 150 euro paizoun ta HD ths av.n? O palios mou dektis exei kapoio problima me tin karta logw problimatikou card reader kai skeftomai na parw enan kainourio HD. Kati aplo oxi px linux kai dreambox. Sas eyxaristw gia oles tis plirofories

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •