Kalimera
Den mou paizei ta HD. Exei kapoios kamia idea. Prin apo 2 meres paizane kanonika.
Euxaristo
diavasa oti kai oi alloi exoun provlima. opote akyri i erotisi.
mono me gnisia ke pandremeni
paidia kalimera.. o drakos mou ebgale no atr.. uparxei swtiria?
Κακα μαντατα ηρθαν σημερα.Η κυρια πετυχε αλλαγη καρτων και στα pvr.Ειδη εγινε αλλαγη χθες σε γνωστο και με την καινουργια Καππα δουλευη κανονικα οπως με την πενταρα.
Καλημέρα σε όλους. Σήμερα το πρωί δέκτηκα τηλεφώνημα από φίλο μου ότι η κυρία ετοιμάζει επίθεση στις 20/03 και ότι όλες οι Dragon θα κλείσουν. Του είπα ότι όλα αυτά είναι βλακίες και δεν τα πιστεύω αλλά είπε ότι είναι από αξιόπιστη πηγή που είναι μέσα στα πράγματα. Τέλος πάντον βλακίες ή όχι εγώ θεώρησα σωστό να το αναφέρω εδώ. Ας περιμένουμε λοιπόν και μακάρι απλώς να είναι όλα φήμες.
re den vare8ikate na grafete sinexia imerominia pote 8a klisoun otan klisoun 8a to ma8oume oute ke alios apolafste oso pezoun ke afiste tis imerominies ke istories gemizi to foroum me tetia asxeta post
DUROS anikse ena kenourgio 8ema ke grapse ( provlepsis me imerominies klisimou dragon )