Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 90 of 100 FirstFirst ... 40658085888990919295 ... LastLast
Results 891 to 900 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #891
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    sigoura einai mia logiki texnologika metabasi , kathos me dvb s2 ta kanalia ekpempoun me mikrotero bandwitch alla me idia i kai kalyteri poiotita eikonas , opote mporoun akoma kai na prosthesoun kanalia stous transporter pou exoun ...
    alla ta merikes xiliades patatasat ti tha ginoun ? tha ta allaksoun dorean ? auta ta pragmata theloun xrono kai xrima ...
    χρονο εχουν χρημα δεν εχουν......

  2. Advertise Here
  3. #892
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    χρονο εχουν χρημα δεν εχουν......
    Γιωργη δεν καταλαβες. και θα αλαξουν δεκτες αν και οταν το θελουν, και θα βγαλουν και χρημα απο αυτην την σκατζα. και θα αναφερω κατι που συνεβη σε εναν γνωστο μου.
    το παλικαρι εχασε πριν μια βδομαδα την καρτα του (παλιος συνδρομητης με απαντρευτη καρτα την οποια ομως του την ειχαν αλλαξει σε καπα πριν ενα μηνα περιπου,) και για καποιους πονηρους, δεν υπηρχε κανενας δολος. απλα επειδη εχει ενα εξοχικο καθε σαββατοκυριακο την επαιρνε μαζι του και εβλεπε απο εκει.
    πηρε λοιπον τηλεφ την κυρια και του δινουν καινουργια καρτα, αλλα παντρεμενη με δεκτη. σαν αιτιολογια του ειπαν οτι δεν εχουν πλεον καρτες καβατζα για τετοιες περιπτωσεις και οτι ολες οι καρτες ειναι μεσα στα πακετα με τους δεκτες. υπαρχει μονο ενας αριθμος καρτων που ειναι μονο προς αντικατασταση των βερσιον πεντε και ζετα.
    του ζητησαν λοιπον να πληρωση 50 ευρ μονο για τον δκτη τους.

  4. #893
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    Γιωργη δεν καταλαβες. και θα αλαξουν δεκτες αν και οταν το θελουν, και θα βγαλουν και χρημα απο αυτην την σκατζα. και θα αναφερω κατι που συνεβη σε εναν γνωστο μου.
    το παλικαρι εχασε πριν μια βδομαδα την καρτα του (παλιος συνδρομητης με απαντρευτη καρτα την οποια ομως του την ειχαν αλλαξει σε καπα πριν ενα μηνα περιπου,) και για καποιους πονηρους, δεν υπηρχε κανενας δολος. απλα επειδη εχει ενα εξοχικο καθε σαββατοκυριακο την επαιρνε μαζι του και εβλεπε απο εκει.
    πηρε λοιπον τηλεφ την κυρια και του δινουν καινουργια καρτα, αλλα παντρεμενη με δεκτη. σαν αιτιολογια του ειπαν οτι δεν εχουν πλεον καρτες καβατζα για τετοιες περιπτωσεις και οτι ολες οι καρτες ειναι μεσα στα πακετα με τους δεκτες. υπαρχει μονο ενας αριθμος καρτων που ειναι μονο προς αντικατασταση των βερσιον πεντε και ζετα.
    του ζητησαν λοιπον να πληρωση 50 ευρ μονο για τον δκτη τους.
    kapos etsi ti patisa kai ego dimitri kai fortothika tin patata tous, 49.90 europoula.

  5. #894
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    kapos etsi ti patisa kai ego dimitri kai fortothika tin patata tous, 49.90 europoula.
    εμ για αυτο σου λεω βρε φιλε οτι θα βγαλουν κι απο πανω χρημα με την αλλαγη δεκτων. γιατι αυτα τα δεκτακια σε μεγαλη παραγκελια δεν τα περνεις πανω απο 30 ευρωπουλα. που αυτοι που φερνουν κατα χιλιαδες κοματια την καθε φορα.
    Τα μονο εξοδα που εχουν ειναι το πακετο που εσκασαν στην irdeto για να προχωρησουν στην αλλαγη βερσιον. κανενα αλλο εξοδο. και φυσικα αν σπασει η καπα, θα τους τα σκασει πολυ περισσοτερα απο οτι εδωσαν η irdeto

  6. #895
    Junior Member
    Join Date
    25-08-2009
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    μήνυμα στην nova να ξέρει ότι με το ζόρι την γυναικα δεν την κρατάς κάποια μέρα θα στην κάνει. όλους του συνδρομητές που έχει είναι δυσαρεστημένοι και γιατί τους έχει?? πολύ απλά δεν έχει τίποτα άλλο να διαλέξουν και για αυτό τα κάνουν,σε λίγους μήνες θα δει τι θα πάθη η τιμωρία θα είναι μεγάλη.

  7. #896
    Member
    Join Date
    29-09-2009
    Posts
    93
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    τον αγωνα σιενα - ολυμπιακος εκτος το νοβασπορτ, το δειχνει δορυφορικα καποιο αλλο καναλι?

  8. #897
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by djpetros1984 View Post
    μήνυμα στην nova να ξέρει ότι με το ζόρι την γυναικα δεν την κρατάς κάποια μέρα θα στην κάνει. όλους του συνδρομητές που έχει είναι δυσαρεστημένοι και γιατί τους έχει?? πολύ απλά δεν έχει τίποτα άλλο να διαλέξουν και για αυτό τα κάνουν,σε λίγους μήνες θα δει τι θα πάθη η τιμωρία θα είναι μεγάλη.
    wraia paromoiosi me polu sofes kouventes.

  9. #898
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by filter View Post
    τον αγωνα σιενα - ολυμπιακος εκτος το νοβασπορτ, το δειχνει δορυφορικα καποιο αλλο καναλι?
    to kanali NTV+ doriforos eutelsat stis 4W kai kodikopoiisi viaccess, alla kalitera deston sto novasports kali theasi.

  10. #899
    Member
    Join Date
    09-11-2008
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    vreika mia karta palia to xroma tis kartas einai kapos xriso kai exei ATR = 3B 9F 21 0E 49 52 44 45 54 4F 20 41 43 53 20 56 31 2E 32 A0 : Irdeto ATR
    kserei kaneis ti einai???

  11. #900
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    532
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    goldcard fortomeni me ird 1.2 mallon !!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •