Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 6 of 101 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast
Results 51 to 60 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #51
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    pios ton soutare wre pedia??
    den ekane ke tipota sovaro !!

  2. Advertise Here
  3. #52
    Senior Member andros82's Avatar
    Join Date
    04-08-2009
    Location
    In a World of Grays
    Posts
    328
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    palios gnorimos eine file andro
    me poli euleliksia ke epimoni sta grafomena tou gia tin silvercard xaxaxxaxaxxa
    gemizontas 3-4 themata me spam gia tin kartoula tou
    ke parolo tis ypodiksis ton melon edo sinexize to diko tou violi san na mas eixe olous gramenous sta paparia tou
    ektos an ontos to iq tou eixe statheres apolies tote alazi to thema !!!!!
    Euxaristw Giorgi gia tin ipodeiksi....
    An ontws einai palios gnwrimos kai apla spamare ta threads kala mpania......:)

  4. #53
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Το ''τραίνο εκτροχιάστηκε''......και δε με με ενδιαφέρει κιόλας πλέων
    Δηλώνω απών από τη διαχείρηση......και δημόσια πλέων

  5. #54
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ? ? ?............

  6. #55
    VIP Member Y i a n n i s's Avatar
    Join Date
    29-11-2009
    Location
    Vouno Me Omorfi 8ea!!!!!
    Posts
    984
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Το ''τραίνο εκτροχιάστηκε''......και δε με με ενδιαφέρει κιόλας πλέων
    Δηλώνω απών από τη διαχείρηση......και δημόσια πλέων
    ????????.........

  7. #56
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Δεν υπάρχουν ερωτηματικά......είναι ξεκαθαρά όλα
    Δε θέλω να είμαι πλέων μέλος της διαχειριστικης ομάδας (δεν ήταν κιόλας επιλογή μου).....οπότε είμαι παρών σαν απλό μέλος

  8. #57
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Eνα εχω να πω πραγματικα.......το θεμα με τους mod-smod εχει καταντησει γελοιο. οι διαχειριστες αυτη τη στιγμη πρεπει να ειναι περισσοτεροι απο τα τακτικα μελη. Πως ειναι δυνατον να υπαρχει συνεννοηση και επισης συμφωνια πανω σε επιμερους θεματα. Οπως ειναι η κατασταση αν γινει κανενα μπαμ (απο τα γνωστα) θα γινει εδω μεσα της κακομοιρας!!!

    @douros ειναι πολυ καλο που δεν ηταν δικη σου επιθυμια αλλα σε προτειναν αλλοι.....το αντιθετο ειναι προβλημα.....

  9. #58
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Eνα εχω να πω πραγματικα.......το θεμα με τους mod-smod εχει καταντησει γελοιο. οι διαχειριστες αυτη τη στιγμη πρεπει να ειναι περισσοτεροι απο τα τακτικα μελη. Πως ειναι δυνατον να υπαρχει συνεννοηση και επισης συμφωνια πανω σε επιμερους θεματα. Οπως ειναι η κατασταση αν γινει κανενα μπαμ (απο τα γνωστα) θα γινει εδω μεσα της κακομοιρας!!!

    @douros ειναι πολυ καλο που δεν ηταν δικη σου επιθυμια αλλα σε προτειναν αλλοι.....το αντιθετο ειναι προβλημα.....
    Γιατί βρε Eandas είναι ΓΕΛΟΙΟ.....εξήγησέ το λίγο καλύτερα.....

    Ξέρεις εσύ στην Ελλαδίτσα μας να υπάρχει πουθενά συνεννόηση(ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή όχι μαζί σου) μια μικρογραφία της κοινωνίας μας ,είμαστε και εδώ μέσα

  10. #59
    Senior Member
    Join Date
    15-06-2010
    Posts
    291
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    dikio echis file eandas!
    ala ke tis teleftees meres me ta "nea" meli kati den pai kala....xaxaxaxa
    gnorizoun pia ine i selida na poune ena kalispera san neo melos, ala den gnorizune
    oti me silver den anigi i nova

  11. #60
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    @ Ηοbsat....να ξερεις καταρχην δεν υπαρχει προσωπικο με κανεναν και βεβαιαως το θεμα ειναι διαδικαστικο. Οι διαχιεριστες πρεπει να ειναι λιγοι για να μπορουν να βγαινουν αποφασισεις ευκολα.....αν ειστε 40 ατομα αντε πες μου εσυ πως μπορειτε να δουλεψετε......

    ΥΓ. Εγω μια διαπιστωση εκανα και μακαρι να ειναι λαθος....
    Υ.Γ. 2 Αυτο για την Ελλαδα......ξαναπες το....χαχαχα!!!!!

    @MacLaren Σιγουρα θα ξερεις τι παιζετε με το συγκεκριμενο θεμα και συμφωνω....Γενικοτερα ομως δεν ειναι κανενας υποχρεωμενος σαν νεο μελος να μπαινει πουθενα και να λεει "γεια"!!!!
    Ουτε στο στρατο ειμαστε, ουτε σε φυλακες για να ακολουθουμε ενα καθορισμενο προγραμμα!!!
    Το τι ειναι ο καθενας φαινεται απο αλλα πραγματα και οχι απο αυτα τα "κλισε"!!!

Page 6 of 101 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •