pios ton soutare wre pedia??
den ekane ke tipota sovaro !!
pios ton soutare wre pedia??
den ekane ke tipota sovaro !!
Το ''τραίνο εκτροχιάστηκε''......και δε με με ενδιαφέρει κιόλας πλέων
Δηλώνω απών από τη διαχείρηση......και δημόσια πλέων
? ? ?............
Δεν υπάρχουν ερωτηματικά......είναι ξεκαθαρά όλα
Δε θέλω να είμαι πλέων μέλος της διαχειριστικης ομάδας (δεν ήταν κιόλας επιλογή μου).....οπότε είμαι παρών σαν απλό μέλος
Eνα εχω να πω πραγματικα.......το θεμα με τους mod-smod εχει καταντησει γελοιο. οι διαχειριστες αυτη τη στιγμη πρεπει να ειναι περισσοτεροι απο τα τακτικα μελη. Πως ειναι δυνατον να υπαρχει συνεννοηση και επισης συμφωνια πανω σε επιμερους θεματα. Οπως ειναι η κατασταση αν γινει κανενα μπαμ (απο τα γνωστα) θα γινει εδω μεσα της κακομοιρας!!!
@douros ειναι πολυ καλο που δεν ηταν δικη σου επιθυμια αλλα σε προτειναν αλλοι.....το αντιθετο ειναι προβλημα.....
dikio echis file eandas!
ala ke tis teleftees meres me ta "nea" meli kati den pai kala....xaxaxaxa
gnorizoun pia ine i selida na poune ena kalispera san neo melos, ala den gnorizune
oti me silver den anigi i nova
@ Ηοbsat....να ξερεις καταρχην δεν υπαρχει προσωπικο με κανεναν και βεβαιαως το θεμα ειναι διαδικαστικο. Οι διαχιεριστες πρεπει να ειναι λιγοι για να μπορουν να βγαινουν αποφασισεις ευκολα.....αν ειστε 40 ατομα αντε πες μου εσυ πως μπορειτε να δουλεψετε......
ΥΓ. Εγω μια διαπιστωση εκανα και μακαρι να ειναι λαθος....
Υ.Γ. 2 Αυτο για την Ελλαδα......ξαναπες το....χαχαχα!!!!!
@MacLaren Σιγουρα θα ξερεις τι παιζετε με το συγκεκριμενο θεμα και συμφωνω....Γενικοτερα ομως δεν ειναι κανενας υποχρεωμενος σαν νεο μελος να μπαινει πουθενα και να λεει "γεια"!!!!
Ουτε στο στρατο ειμαστε, ουτε σε φυλακες για να ακολουθουμε ενα καθορισμενο προγραμμα!!!
Το τι ειναι ο καθενας φαινεται απο αλλα πραγματα και οχι απο αυτα τα "κλισε"!!!