giati an den deis ti tha ginei ?
exei apilitiko tono o logos sou ?
arketa den nomizeis oti trabikse to asteiaki sou ?
giati an den deis ti tha ginei ?
exei apilitiko tono o logos sou ?
arketa den nomizeis oti trabikse to asteiaki sou ?
Καλά γιατί δεν σέβεστε τα θέματα Ο τίτλος γράφει
ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ
opa opa...pouse re hercoules ..etsi kanei re o kosmos...mayrh petra erikses sta filarakia sou?
ellada 7020 HOUDOU den exei er8ei mexri shmera...odos..
ego perimeno ton kinezo ...apo germania den perno tipote ..an den mas svisoun to xreos...
parte dream mono apo china ..kai h tsepi sas menei gemath kai pidate kai thn merkel.