Καλησπέρα σας! Είμαι ανάμεσα σε 2 δέκτες: Mini IP & VIP (όχι τον vip2). Το DVB-T δεν με πολυενδιαφέρει... Τον θέλω για cccam και softcam. Τι προτείνει ο chef; :)
Καλησπέρα σας! Είμαι ανάμεσα σε 2 δέκτες: Mini IP & VIP (όχι τον vip2). Το DVB-T δεν με πολυενδιαφέρει... Τον θέλω για cccam και softcam. Τι προτείνει ο chef; :)
pingulux leei o chef
στον mini το cccamd δεν τα πάει και τόσο καλά ειδικά με nds και αν ο σερβιτόρος σου είναι της σειράς.
Γενικά πάντως σε σχέση με το κόστος του ,είναι καλός.
φιλε μου δεν ανοιγουμε νεα θεματα οταν υπαρχει ειδη θεμα για αυτο που ζητας. κανε την ερωτηση σου εδω: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.
edo tha vreis afto pou zitas:
h@@p://www.*****biz
αξιζει τον κοπο να αλλαξω τον mini με τον pingulux,δεν εχω καποια καρτα με σερβις?
Καλημερα, καμμια γνωμη ρε παιδια.......?