
Originally Posted by
Roulitsas
Καλημέρα. Μόνος σου το λες για ποιό λόγο δεν σου έπαιξε. Σε περιπτώσεις Multiboot είτε με BA είτε με Meo ή με οτιδήποτε άλλο, την επικοινωνία με το SL την κάνει το αρχικό image στην Flash. Άπαξ και γίνει το boot απο εκεί, τα υπόλοιπα που είναι σε sticks/hdds/cfs κλπ, απλά μέσω του πρώτου επικοινωνούν με το hardware. Για την ακρίβεια μέσω των modules του πρώτου που έχουν φορτωθεί στην μνήμη του μηχανήματος. Σκέψου σαν να μιλάμε για ενα Virtual PC, σε ενα άλλο PC (VirtualBox, VirtualPC κλπ) κάπως έτσι είναι και το Multiboot (σχεδόν!). Απο εκεί και έπειτα, φαντάσου ότι μπορείς να βάλεις και Non-Patched (δλδ original image) στα Sticks και να παίζεις κανονικά παρόλο που είναι κλώνος.
Αυτό το οποίο δεν καταλαβαίνω όμως στην πλειοψηφία των ιδιοκτητών κλώνων, είναι γιατί χρησιμοποιήτε Multiboot σε ενα μηχάνημα που απο την μάνα του (είτε Original είτε κλώνος), είναι παν-αργο. Ποια η λογική του να δουλεύετε σε USBs/CFs/HDDs κλπ; Αν κάνεις patch ενα image (οποιοδήποτε με αυτό που προτείνει ο Fhillip, θα δείς οτι στην Flash θα σου παίξει Α-Μ-Ε-Σ-Α...