Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 76 of 101 FirstFirst ... 2651667174757677788186 ... LastLast
Results 751 to 760 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #751
    Member
    Join Date
    11-08-2008
    Posts
    70
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    φιλε μου ισως δεν γνωρiζεις οτι η sim e-star περνει ολσ τα ιματζ, ειτε ειναι οριτζιναλ ειτε αλλα πατς. αν πας στην σελιδα τους http://www.e-star-sim.com θα βρεις ενα κονβερτερ το EstarDreamConverter V3.1.2.0 με το οποιο μπορεις να μετατρεψεις οποιοδηποτε ιματζ θες και να το βαλεις στο δεκτακη σου
    Φίλε το ξέρω το Converter που έχει και το έχω δοκιμάσει κιόλας αλλα δεν μου δουλεύει δεν ξέρω γιατί.
    Στην Flash εχω βάλει το dream elite και με meoboot έχω βάλει σε στικάκι και image που είχε βγάλει ποιο παλιά η e-star.
    Εχω κατεβάσει πόσα original image και αφου τα έκανα converter τα έριξα μέσα αλλά δεν!! Κάποια δεν βλέπανε το tuner και είχα 0% σήμα και κάποια άλλα παιζανε για λίγο και μετά
    βγάζανε πράσινη οθόνη.

  2. Advertise Here
  3. #752
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dimipap View Post
    Φίλε το ξέρω το Converter που έχει και το έχω δοκιμάσει κιόλας αλλα δεν μου δουλεύει δεν ξέρω γιατί.
    Στην Flash εχω βάλει το dream elite και με meoboot έχω βάλει σε στικάκι και image που είχε βγάλει ποιο παλιά η e-star.
    Εχω κατεβάσει πόσα original image και αφου τα έκανα converter τα έριξα μέσα αλλά δεν!! Κάποια δεν βλέπανε το tuner και είχα 0% σήμα και κάποια άλλα παιζανε για λίγο και μετά
    βγάζανε πράσινη οθόνη.
    Καλημέρα. Μόνος σου το λες για ποιό λόγο δεν σου έπαιξε. Σε περιπτώσεις Multiboot είτε με BA είτε με Meo ή με οτιδήποτε άλλο, την επικοινωνία με το SL την κάνει το αρχικό image στην Flash. Άπαξ και γίνει το boot απο εκεί, τα υπόλοιπα που είναι σε sticks/hdds/cfs κλπ, απλά μέσω του πρώτου επικοινωνούν με το hardware. Για την ακρίβεια μέσω των modules του πρώτου που έχουν φορτωθεί στην μνήμη του μηχανήματος. Σκέψου σαν να μιλάμε για ενα Virtual PC, σε ενα άλλο PC (VirtualBox, VirtualPC κλπ) κάπως έτσι είναι και το Multiboot (σχεδόν!). Απο εκεί και έπειτα, φαντάσου ότι μπορείς να βάλεις και Non-Patched (δλδ original image) στα Sticks και να παίζεις κανονικά παρόλο που είναι κλώνος.

    Αυτό το οποίο δεν καταλαβαίνω όμως στην πλειοψηφία των ιδιοκτητών κλώνων, είναι γιατί χρησιμοποιήτε Multiboot σε ενα μηχάνημα που απο την μάνα του (είτε Original είτε κλώνος), είναι παν-αργο. Ποια η λογική του να δουλεύετε σε USBs/CFs/HDDs κλπ; Αν κάνεις patch ενα image (οποιοδήποτε με αυτό που προτείνει ο Fhillip, θα δείς οτι στην Flash θα σου παίξει Α-Μ-Ε-Σ-Α...

  4. #753
    Member
    Join Date
    11-08-2008
    Posts
    70
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Καλημέρα. Μόνος σου το λες για ποιό λόγο δεν σου έπαιξε. Σε περιπτώσεις Multiboot είτε με BA είτε με Meo ή με οτιδήποτε άλλο, την επικοινωνία με το SL την κάνει το αρχικό image στην Flash. Άπαξ και γίνει το boot απο εκεί, τα υπόλοιπα που είναι σε sticks/hdds/cfs κλπ, απλά μέσω του πρώτου επικοινωνούν με το hardware. Για την ακρίβεια μέσω των modules του πρώτου που έχουν φορτωθεί στην μνήμη του μηχανήματος. Σκέψου σαν να μιλάμε για ενα Virtual PC, σε ενα άλλο PC (VirtualBox, VirtualPC κλπ) κάπως έτσι είναι και το Multiboot (σχεδόν!). Απο εκεί και έπειτα, φαντάσου ότι μπορείς να βάλεις και Non-Patched (δλδ original image) στα Sticks και να παίζεις κανονικά παρόλο που είναι κλώνος.

    Αυτό το οποίο δεν καταλαβαίνω όμως στην πλειοψηφία των ιδιοκτητών κλώνων, είναι γιατί χρησιμοποιήτε Multiboot σε ενα μηχάνημα που απο την μάνα του (είτε Original είτε κλώνος), είναι παν-αργο. Ποια η λογική του να δουλεύετε σε USBs/CFs/HDDs κλπ; Αν κάνεις patch ενα image (οποιοδήποτε με αυτό που προτείνει ο Fhillip, θα δείς οτι στην Flash θα σου παίξει Α-Μ-Ε-Σ-Α...
    Για να καταλάβω αυτά τα κόλπα που μου κάνει όταν τα κάνω Converter είναι επειδή μπαίνουν στο stick? αμα τα βάλω στην flash δεν θα υπάρχει πρόβλημα?
    Να σου πω την αλήθεια φοβόμουν να το βάλω στην flash κατευθείαν και ας το έκανα Converter μην έχω κάποιο πρόβλημα. Αλλά έτσι όπως τα λές θα είναι οκ.
    Τώρα όσο για το meoboot που χρησιμοποιώ μου αρέσει να πειραματίζομαι με διάφορα image για αυτό το έχω.

  5. #754
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    φιλε μου ισως δεν γνωρiζεις οτι η sim e-star περνει ολσ τα ιματζ, ειτε ειναι οριτζιναλ ειτε αλλα πατς. αν πας στην σελιδα τους http://www.e-star-sim.com θα βρεις ενα κονβερτερ το EstarDreamConverter V3.1.2.0 με το οποιο μπορεις να μετατρεψεις οποιοδηποτε ιματζ θες και να το βαλεις στο δεκτακη σου
    μιτσο επιδη μπερδευτικα τωρα... η e-star ειναι καλυτερη απο την 2.01?

  6. #755
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    μιτσο επιδη μπερδευτικα τωρα... η e-star ειναι καλυτερη απο την 2.01?
    δεν θα το ελεγα αυτο φιλε. απλα η e-star εχει την sim 1. εβγαλε και με σιμ 2.01 αλλα με αυτο το κονβερτ μπορεις να βαλεις ολα τα ιματζ, ειτε ειναι γνησια ειτε πατσ στους δεκτες της. οκ αυτο ισως ειναι ενα υπερ. λεω ισως

  7. #756
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    δεν θα το ελεγα αυτο φιλε. απλα η e-star εχει την sim 1. εβγαλε και με σιμ 2.01 αλλα με αυτο το κονβερτ μπορεις να βαλεις ολα τα ιματζ, ειτε ειναι γνησια ειτε πατσ στους δεκτες της. οκ αυτο ισως ειναι ενα υπερ. λεω ισως
    η 2.01 δεν τα περνει ολα τα ιματζ? περνει μονο για κλονους? εξηγα για να καταλαβω......
    μην τα διαγραψετε χρειαζοντε και για αλλους που δεν τα γνωριζουν

  8. #757
    Member
    Join Date
    11-08-2008
    Posts
    70
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    η 2.01 δεν τα περνει ολα τα ιματζ? περνει μονο για κλονους? εξηγα για να καταλαβω......
    μην τα διαγραψετε χρειαζοντε και για αλλους που δεν τα γνωριζουν
    Πο πο!! έχω μπερεδυτεί και εγώ.H estar απο όσο ξέρω δεν πρέπει να έχει sim 2.01 έχει την Sim V1 και την Sim v3. Την estar V1 την έχω εγώ.
    Image απο άλλες sim (ferrari η 2,01) αν τις μετατρέψουμε με το κονβέρτ μπαίνουν στην estar?

  9. #758
    Junior Member
    Join Date
    29-09-2005
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dimipap View Post
    Πο πο!! έχω μπερεδυτεί και εγώ.H estar απο όσο ξέρω δεν πρέπει να έχει sim 2.01 έχει την Sim V1 και την Sim v3. Την estar V1 την έχω εγώ.
    Image απο άλλες sim (ferrari η 2,01) αν τις μετατρέψουμε με το κονβέρτ μπαίνουν στην estar?
    δεν παιζει το e-star με τα τελευταια image.χρειαζετε πιο παλιο, μεχρι και τον 3 του 2011. μετα απο αυτα τα image αλλαξε η προστασια στα drivers και θελουν ειδικη τροποποιση για να δουλεψουν. και οχι παντα καλα.

  10. #759
    Senior Member
    Join Date
    17-04-2006
    Location
    MEGALONISOS
    Posts
    113
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Kalispera stin parea

    tha ithela mia gnomi apo tous idikous tou forum.
    thelo na pao se HD receiver kai skeftomai anamesa se 500 hd & 800 hd(clonous fisika)
    Pia einai i gnomi sas gia tous parapano kai ti prepei na prosekso.
    Diavazo ston 800 hd kati gia bootloader,sim 201 kai tuner
    epidi exo mayra mesanychta ti technika charaktiristika prepei na exei gia na eimai kalimenos, diladi ti bootloader,sim kai tuner

    efcharisto gia tis apantiseis as

  11. #760
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by GIORGOS70 View Post
    Kalispera stin parea

    tha ithela mia gnomi apo tous idikous tou forum.
    thelo na pao se HD receiver kai skeftomai anamesa se 500 hd & 800 hd(clonous fisika)
    Pia einai i gnomi sas gia tous parapano kai ti prepei na prosekso.
    Diavazo ston 800 hd kati gia bootloader,sim 201 kai tuner
    epidi exo mayra mesanychta ti technika charaktiristika prepei na exei gia na eimai kalimenos, diladi ti bootloader,sim kai tuner

    efcharisto gia tis apantiseis as
    τα πολλα λογια ειναι φτωχεια. 800 αρη με κλειστα τα ματια. ο 500 hd ειναι το ποιο μαπα μηχανακι που εβγαλε η dream μετα τον 7025 και τον 600 αρη.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •