Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 62 of 101 FirstFirst ... 123752576061626364677287 ... LastLast
Results 611 to 620 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #611
    Member g9legend's Avatar
    Join Date
    08-08-2011
    Location
    PIRATES WORLD
    Posts
    27
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nakata View Post
    τωρα γιατι εμενα παει το μυαλο μου
    isos eki sou paei to mialo logo tou oti isos perases kala otan piges
    oxi den eimai apo eki .

  2. Advertise Here
  3. #612
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by g9legend View Post
    isos eki sou paei to mialo logo tou oti isos perases kala otan piges
    oxi den eimai apo eki .
    kalosorises filaraki stin parea mas
    emeis oi ellines eimaste panta polloi kaxipoptoi
    ayto nomizo to katalabes
    kalos irthes!!!

  4. #613
    Junior Member
    Join Date
    20-06-2005
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Παλικαρι μου παντου στην Κυπρο περασα καλα ( αν εξαιρεσεις τους δυο Αγιους, τον Αγιο Ιλαριωνα στον Πενταδακτυλο και τον Αγιο Γεωργιο Κερυνειας για τους γνωστους λογους)

  5. #614
    Member g9legend's Avatar
    Join Date
    08-08-2011
    Location
    PIRATES WORLD
    Posts
    27
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by konos View Post
    kalosorises filaraki stin parea mas
    emeis oi ellines eimaste panta polloi kaxipoptoi
    ayto nomizo to katalabes
    kalos irthes!!!
    se efxaristo file kala einai nase kai ligo kaxipoptos

  6. #615
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ti simasia exei apo pou einai o kathenas filarakia.tin idia glosa milame,tis idies ...lalakies tha leme panta.filika to leo na min parexigitho

  7. #616
    Member g9legend's Avatar
    Join Date
    08-08-2011
    Location
    PIRATES WORLD
    Posts
    27
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by theofilos View Post
    ti simasia exei apo pou einai o kathenas filarakia.tin idia glosa milame,tis idies ...lalakies tha leme panta.filika to leo na min parexigitho
    be happy sinkatikoi eimaste oloi stin trella

  8. #617
    Senior Member manous's Avatar
    Join Date
    23-01-2010
    Location
    Greece
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ξεκινά η ΟΤΕ TV στις αρχές Σεπτεμβρίου!

    Αυτή την φορά φαίνεται πως είναι οριστικό και οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται σύντομα. Οι άδειες των υπεύθυνων αλλά και των τεχνικών έχουν ανακληθεί και όλοι τρέχουν για να είναι έγκαιρα έτοιμοι. Η δορυφορική πλατφόρμα του ΟΤΕ θα ξεκινήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου και όπως ήδη έχουμε αναφέρει όχι από τον Hellasat αλλά από τον Eurobird 9 στις 9 ανατολικά. Οι πληροφορίες μας λένε ότι εξετάστηκε και το ενδεχόμενο του Astra 3B (23.5E), αλλά μέτρησε η μεγαλύτερη εγγύτητα προς τις 13 ανατολικά που επιτρέπει πολύ εύκολα την ταυτόχρονη λήψη των δύο συμπλεγμάτων (13E-9E) με δεδομένο φυσικά ότι η ανταγωνιστική Nova εκπέμπει από τις 13 ανατολικά. Δεν θα ρισκάρουμε πολλές λεπτομέρειες εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων, απλά θυμίζουμε ότι το μηνιαίο κόστος του βασικού πακέτου προβλέπεται να διαμορφωθεί κάτω από τα 20 ευρώ τον μήνα, στο πακέτο θα εκπέμψουν όλα τα μεγάλα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας (τα υπόλοιπα είναι ήδη γνωστά από το connx tv) η κρυπτογράφηση θα είναι nds4 με δέκτη kaon με «παντρεμένη» κάρτα (με τα σημερινά δεδομένα….ξεχάστε το card sharing) και το πιάτο 80αρι tecatel (αλλά υποθέτουμε πως θα υπάρχει επιλογή συνδρομής και με σκέτο δέκτη, αν κάποιος έχει ήδη εγκατάσταση με λήψη στις 9 ανατολικά). Για περισσότερα αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις. (digitaltvinfo.gr)

  9. #618
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Αν έχει συνδρομή κάτω από 20 ευρώ,με το Εuropa και Ιταλικό-Ισπανικό-Γερμανικό συν τις 2 μικρότερες κατηγορίες του δικού μας πρωταθλήματος!!!,
    από ποδοσφαιρική άποψη και μόνο θα είναι ΟΚ.
    μαζί με άλλα κανάλια(παιδικά-movies κτλ) νομίζω θα πάει καλά,

    Άντε να δούμε και εδώ τον ανταγωνισμό να ρίχνει τις τιμές της NOVA που τόσα χρόνια το παίζει γηπεδούχος χωρίς αντίπαλο.
    κάτι ξέρανε οι παλιοί που λέγανε '' η φτήνια φέρνει τον παρά ''.ίδωμεν αν θα το καταλάβουν.

  10. #619
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Αν έχει συνδρομή κάτω από 20 ευρώ,με το Εuropa και Ιταλικό-Ισπανικό-Γερμανικό συν τις 2 μικρότερες κατηγορίες του δικού μας πρωταθλήματος!!!,
    από ποδοσφαιρική άποψη και μόνο θα είναι ΟΚ.
    μαζί με άλλα κανάλια(παιδικά-movies κτλ) νομίζω θα πάει καλά,

    Άντε να δούμε και εδώ τον ανταγωνισμό να ρίχνει τις τιμές της NOVA που τόσα χρόνια το παίζει γηπεδούχος χωρίς αντίπαλο.
    κάτι ξέρανε οι παλιοί που λέγανε '' η φτήνια φέρνει τον παρά ''.ίδωμεν αν θα το καταλάβουν.

    an thes na ktipiseis pragmatika kai na kaneis zimia stin avon as valei kai 2 cinema kai papala to monopolio tis avon.nomizo

  11. #620
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    OTESAT: Νεότερες πληροφορίες

    Αναμένοντας τις επίσημες ανακοινώσεις την επόμενη εβδομάδα σας μεταφέρουμε μερικά ακόμη επιβεβαιωμένα νεότερα από το νέο δορυφορικό πακέτο:

    Έχουν ενοικιαστεί 4 συχνότητες στον Eurobird 9 (9E), είναι όλες κάθετης πόλωσης και τα λοιπά δεδομένα μετάδοσης θα είναι 27500 – 2/3 σε dvb-s2/8psk. Από τις 4 συχνότητες αρχικά θα χρησιμοποιηθούν οι τρείς και η τέταρτη θα είναι backup. Ήδη από σήμερα ξεκίνησε το κλείσιμο των συχνοτήτων τεστ στις 39 ανατολικά, με την πρώτη να έχει ήδη σταματήσει την μετάδοση ενώ πολύ σύντομα (την επόμενη βδομάδα) θα ξεκινήσουν οι αντίστοιχες μεταδόσεις τεστ από τις 9 ανατολικά.

    Η επίσημη έναρξη του πακέτου θα γίνει μεταξύ 1-8 Σεπτεμβρίου με δυναμική παρουσίαση και στην Δ.Ε.Θεσσαλονίκης.

    Τέλος δοκιμάζεται και δεύτερο μοντέλο δέκτη KAON που θα είναι PVR (με αποσπώμενο σκληρό δίσκο e-sata) και το οποίο θα διατεθεί μόλις είναι έτοιμο.

    Ευελπιστούμε ότι κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε και τις επίσημες ανακοινώσεις με όλες τις ζητούμενες λεπτομέρειες.

    Πηγη: Digital TV Info

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •