Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 81 of 101 FirstFirst ... 3156717679808182838691 ... LastLast
Results 801 to 810 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #801
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by gogooulis View Post
    Ευχαριστώ για την απάντηση στο forum αλλα εννοούσα οτι έχει νοβα μέσω ιντέρνετ κατεβάζει κάποια κλειδιά και παίζει.δεν έχει νόμιμη συνδρομή.κ ήθελα να ρωτήσω κατα πόσο αυτό είναι ασφαλές?Αλλιώς συμφέρει η αγορά κάρτας blue dragon?;έχω programmer απο την εποχή της TITA 3A.

    Ευχαριστώ.
    na min agorasis tipota kai na katseis ekei pou kathese an thelis ta leytasou, an ta exeis gia petama tha sou protina na vreis alo tropo na ta petaksis px loyloudia sta mpuzoukia.

  2. Advertise Here
  3. #802
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by ferrarif1 View Post
    na min agorasis tipota kai na katseis ekei pou kathese an thelis ta leytasou, an ta exeis gia petama tha sou protina na vreis alo tropo na ta petaksis px loyloudia sta mpuzoukia.
    h na parei doro stin geitonissa toy..xaxaxa

  4. #803
    Senior Member
    Join Date
    27-08-2011
    Posts
    105
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Με το παρόν και εφόσον ειναι το κατάλληλο μέρος για ΟΛΕΣ τις Συζητήσεις, ελπίζω οι νέοι φίλοι (εκδότες, συντάκτες του έντυπου Τύπου που ασχολείται με τα δορυφορικά στην Ελλαδα) που προστέθηκαν στην παρέα μας στο SatSupreme να διαβάσουν το post αυτό και αν κρίνουν σκόπιμο, να απαντήσουν (κάθε κριτική δεκτή!!!)....

    Πριν απο λίγα τεύχη που έγινε η παρουσίαση διαφόρων Images για Dreamboxes και συγκριτικά μεταξύ αυτών, έγινε και η κριτική στο "LT6th and a half" στου οποίου την ομάδα "τυγχάνει" να είμαι μέλος (κάτι το οποίο οι περισσότεροι το γνωρίζετε ήδη προφανώς. Στο τεύχος το οποίο δυστυχώς δεν είχα στα χέρια μου αλλά ζήτησα και έλαβα φωτογραφία του άρθρου, διάβασα με μεγάλη έκπληξη οτι πλέον το LT θεωρείται ενα απαρχεωμένο image και...καλό θα ήταν να αποφευχθεί η χρήση του παρα ΜΟΝΟ για να γίνει σύγκριση με τα άλλα images... :S Ενώ ήδη ετοιμαζόταν η νέα έκδοση του image (LT7th), το release text ενημερώθηκε με τέτοιο τρόπο που να πληροφορεί τους χρήστες το image ποιος ο λόγος που έχουμε "εξαφανιστεί" από την δορυφορική σκηνή τον τελευταίο καιρό. Όπως πίθανόν λοιπόν κύριοι (εκδότες και συντάκτες) να έχετε διαβάσει ήδη, ο τελευταίος χρόνος δεν ήταν πολύ καλός για τα μέλη της ομάδας μας απο ΟΛΕΣ τις απόψεις (ΥΓΕΙΑ, ΕΡΓΑΣΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ και πολλά πολλά άλλα....) Παρ' όλα αυτά, οι αναβαθμίσεις του LT6th and a half ήταν διαρκείς και συχνότατες, σε σημείο μάλιστα που είχαμε τα περισσότερα Updates (Service Packs) απο οποιοαδήποτε άλλη ομάδα. Τα releases ηταν τακτικότατα και εφόσον υπήρχαν major bugfixes ή και μικρότερα στο Enigma2, τα ακολουθούσαμε κατα γράμμα και γινότουσταν τα ανάλογα builds. Όι πρώτες μου λοιπόν ερωτήσεις, έρχονται κάπου εδώ... Που ακριβώς έμεινε πίσω το LT στις εξελίξεις; Ποιο μηχάνημα έμεινε unsupported και δεν υποστηριχθηκε όσο έπρεπε (είτε μεμονομένα είτε σε αντίθεση με άλλα images); Συνεχίζω λέγοντας και διευκρινίζοντας κάτι το οποίο στο μυαλό του "απλού" και ίσως και του "μέσου" χρήστη, το "νέο image" συνεπάγεται και αλλαγή του skin ή μάλλον να το πώ καλύτερα...ΝΕΟ SKIN = ΝΕΟ IMAGE....!!! Αν μη τι άλλο, εσείς που ασχολείστε τόσα χρόνια (κύριοι εκδότες και κύριοι συντάκτες) με τον κλάδο, θα έπρεπε να μπορείτε να ξεχωρίσετε την διαφορά...!!! Να θυμίσω ότι το skin και όλα τα skins των LT Images είναι από τον Nemesis (ιδρυτικό μέλος της ομάδας) και πολλοί (μα πάρα πολλοί) θέλησαν στο παρελθόν να υιοθετήσουν το δικό μας Skin ως Default Skin σε Enigma2 based δέκτες (Non official Dreamboxes). Εδώ να τονίσω το γεγονός οτι η ομάδα ειναι ΚΑΤΑ των κλώνων, αυτή ήταν η πολιτική μας και αυτή θα παραμείνει και στο μέλλον. Αντιθέτως βέβαια οι παραγωγοί κλώνων και Sim για κλώνους (Ferrari, E-Star κλπ) απο το πρώτο μισάωρο της κυκλοφορίας των νέων Images μας, σπεύδουν να σπάσουν τις δικλίδες ασφαλείας του image μας και να το κάνουν clone-safe (κάτι που ακόμα και στον χώρο των κλώνων, αποδεικνύεται η δημοτικότητα του LT). Σε Polls που έγιναν στο ECS, στο PLi, και στο i-had forum, το LT βρέθηκε στην 2η θέση ανάμεσα σε ΟΛΑ τα τότε images και εντελώς τυχαία όλα τα Polls διαγράφτηκαν μετά την 2η ή 3η ημέρα δημοσίευσης τους. Τα στοιχεία βέβαια υπάρχουν ως τεκμήρια (screenshots)... για να θυμόμαστε τους "παλιούς" καιρούς....

    Το βάρος για την Ελληνική μετάφραση, το παίρνω ΟΛΟ επάνω μου καθώς το είχα αναλάβει ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ αλλά λόγο πολλών υποχρεώσεων έμεινα πίσω (ίσως για πάντα). Τρόπος χρήσης Ελληνικού EPG με English ως προεπιλεγμένη γλώσσα υπάρχει και τον έχω αναφέρει σε Thread του LT (όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τον βρεί).

    Τέλος, σχετικά με τις "πρωτοπορείες", μπορείτε να απολαύσετε πλέον MSN μέσα από τον Dreambox σας (Enigma2 φυσικά) και να μην ξεχάσω να αναφέρω τις αποκλειστικότητες των LT Links, LT External EPG, LT Media Player και φυσικά το uShare (compiled αποκλειστικά για το LT από την DMM). Αυτά δεν φτάνουν;

    Αν όχι...τα καλύτερα έρχονται.... Νέο Skin που θα τρίβουμε όλοι τα μάτια μας (φυσικά από τον Nemesis) και νέα ονομασία... (ίσως η συνέχεια των 7 θαυμάτων του κόσμου... ;) ).

    Από εσάς κύριοι εκδότες, συντάκτες εφόσον γνωρίζετε οτι υπάρχει ελληνική συμμετοχή στο image, θα περίμενα μεγαλύτερη υποστήριξη... Η ίδια η DMM πέρυσι στην Διεθνή Έκθεση Ηλεκτρονικών στην Κολωνία, είχε καλέσει μόνο δύο ομάδες να παρευρεθούν εκεί.. Η μία ναι...ήταν η LT Team... γιατί άραγε; Γιατί οι ίδιοι υποστηρίζουν το έργο μας.

    Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (Nemesis, shshadm, hutten, sigstop, Muaitai, Rec@n...) και φυσικά σε όλους τους Beta testers μας... ;)

    Λυπάμαι για το πικρόχολο ύφος μου...αλλά πραγματικά με στεναχωρήσατε όταν διάβασα το άρθρο σας... Σας ευχαριστώ όμως, γιατί μας κάνατε καλύτερους...

    Roulitsas/LT-Team

    Φίλε Roulitsa σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση-διευκρινήσεις. Αν και τα πράγματα που αναφέρεις δε γράφτηκαν στο περιοδικό μας(Digital Tv info), θέλω να γνωρίζεις πως επιθυμούμε να είμαστε κοντά στην ελληνική δορυφορική κοινότητα και να στηρίζουμε- παρουσιάζουμε αξιόλογες προσπάθειες όπως είναι η δική σας.Το κάναμε στο παρελθόν με τον φίλο Mcelliot_g και του skin του και αν χρειαστεί θα τα ξανακάνουμε.Θα σου στείλω και pm με τα προσωπικά μου στοιχεία για ότι χρειαστείς. Και μια διευκρίνηση, εμείς δεν εμφανιστήκαμε στα forum τελευταία για να διαφημίσουμε το περιοδικό, οι περισσότεροι προερχόμαστε απο αυτά.

    Φιλικά

    Νίκος

  5. #804
    Member hlsat's Avatar
    Join Date
    12-01-2006
    Location
    Banania
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Συμπερασμα ποτε μην λες ποτε.Ρουλιτσα οπως ειδες σε ακουσαν και σου απαντησαν για αυτα που εγραψες πιστευω να υπαρξουν αμοιβαιες συνενοησεις.

  6. #805
    VIP Member snakie's Avatar
    Join Date
    16-04-2005
    Posts
    520
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Eimai anagnostis kai ton 2 periodikon, kalo tha itan na iparxoun perissotera themata kai ligoteres diafimiseis.
    Kales oi parousiaseis neon dekton, alla sto sinolo o enas einai klonos tou allou me diaforetiko onoma.

  7. #806
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Παρατήρησε κανείς στους αγώνες του Σ/Κ της nova κάτι κουλά με ακαταλαβίστικα ελληνικά κεφαλαία γράμματα !!!.
    εμφανιζόταν 3-4 φορές σε κάθε αγώνα(τουλάχιστον σε αυτούς που είδα!).

    η ο 831HD μου κάνει κόλπα.?

  8. #807
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    fingerprinting to λενε γιωργη ...

  9. #808
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by <arturo> View Post
    fingerprinting to λενε γιωργη ...
    Μαλλον εχουν βαλει στο ματι κανα live streamer_lamer η κανα ντελιβερα και προσπαθουν να βρουν το ascii της καρτας χαχαχαχ.

  10. #809
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by <arturo> View Post
    fingerprinting to λενε γιωργη ...
    Ρε συ αφού ξέρεις εγώ από μικρό χωριό χωριάτης .....
    εμένα βάλανε στο μάτι δηλαδή !!.που δεν βλέπω nova σε δεύτερη tv..χαχαχα.
    Τώρα χωρίς πλάκα μπορούν να ταυτοποιήσουν με αυτό εικόνα-κάρτα !!!?

  11. #810
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Ρε συ αφού ξέρεις εγώ από μικρό χωριό χωριάτης .....
    εμένα βάλανε στο μάτι δηλαδή !!.που δεν βλέπω nova σε δεύτερη tv..χαχαχα.
    Τώρα χωρίς πλάκα μπορούν να ταυτοποιήσουν με αυτό εικόνα-κάρτα !!!?
    να μην σου πω οτι μπορουν να δουν και τι χρωμα βρακι φοραει αυτος που βλεπει τβ ...
    χα χα χα

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •