εχω dm800hd κλονο πατησα αναβαφμιση και μπλοκαπε τι κανω?
εχω dm800hd κλονο πατησα αναβαφμιση και μπλοκαπε τι κανω?
Με αυτο ξεμπλοκαρε το μεσω rs 232
Code:http://drop.st/fFCGjg
Παιδια γεια σας.Εχω καιρο να γραψω αλλα σας διαβαζω καθημερινα.Να ρωτησω κατι απο οτι θυμαμαι στο ενιγμα 1 ο DM500 ειχε autocam για αυτοματη εναλλαγη των cam, στον DM800 υπαρχει κατι αντιστοιχο να περασω?
Ο autocam manager είναι ενσωματωμένος στα διάφορα images που κυκλοφορούν . Θα ψαχτείς σε DreamElite-OpenBlackHole 1.4 και ίσως σε pli
Αν θέλεις να προσπαθήσεις, μπορείς να δοκιμάσεις και με το συνημμένο αρχείο.
Εγκατάσταση:
/usr/bin/autocam.sh
/usr/bin/autocam
chmod 755 /usr/bin/autocam.sh
/lib/libautocam.so
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ .ΠΗΡΑ ΕΝΑ Dreambox 500 .ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΦΘΗΝΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΩ . ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ . ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΚΑΝΑΛΙΑ 2. ΔΝΕ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΣΤΙΣ 9 ΜΟΙΡΕΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΩΣ . ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΓΛΙΚΟ ΜΕΝΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΟΜΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
γράφουμε με μικρά γράμματα .
1 όταν έχουμε μπροστά μας την λίστα με τα κανάλια πατάμε menu και μετα διαλέγουμε το delete channel έτσι διαγράφουμε κανάλια.
2 αν θέλεις 9* και οτε για τα ελεύθερα 4ε και βουλή τότε δύσκολα γιατί το πακέτο είναι σε DVB-S2 και ο 500αρης είναι DVB-S πάντος έχει κανάλια που μπορείς να δεις και τα περνάς με το dreambox edit
3 ποιό image φοράς για να σου πω για τα ελληνικά
καλημερα και καλη εβδομαδα ειχα την εντυπωση οτι γνωριζα πολλα απο δορυφορικουσ δεκτες.μολισ πηρα τον DREAMBOX 500 KLONO τον ασημι νιωθω οτι δνε εχω ιδεα.δεν μπορω να σβεισω καναλια . δεν ξερω πωσ μπαινει η καρτα προσ τα κατω η προσ τα πανω? δεν ξερω πωσ γινεται αναβαθμισει. χρειαζετε loader kai files αναβαθμισεις? εχω υπερωολικα κενα . δεν αναζητω να δω κατι παραπανω .απλα να μπορω να τον χειριστω σωστα. θελω να μαθω τα βασικα να βαλω ελληνικη γλωσσα. ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΟΜΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Γεια σας. εχει δοκιμασει κανενας το dm500hd ?
αυτα απο κινα η γερμανια ερχονται ετοιμα η πρεπει να εγκαταστατισθουν τα απαραιτητα μετα? εφχαριστω