Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 76 of 100 FirstFirst ... 2651667174757677788186 ... LastLast
Results 751 to 760 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #751
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Φιλε Νικόλα πρόσεχε τις εκφράσεις σου..που είδες χούντα εσύ εδώ μέσα? μην τρελαθούμε εντελώς...και ποιος σου είπε ότι έχεις το δικαίωμα να μεταφέρεις post από αλλα forum εδώ μέσα? ούτε το όνομα τους δεν πρέπει να γραφεις.

  2. Advertise Here
  3. #752
    Senior Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    280
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ετσι ακριβως..(γι αυτο και μειναμε αυτοι που μειναμε)..και αυτοι που μεινανε ειναι ολοι mod! τυχαιο? δεν νομιζω.

  4. #753
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by polteris View Post
    Ρε τι ειναι αυτα??? Γιατι σβηνετε ποστ??? Ποιος ο ο λογος???? Εξηγηστε μου!!
    Λευτέρη εξήγησα τον λόγο εκεί που πρέπει και το ξέρεις.
    Τον λόγο που τα γραφεις αυτά δεν ξέρω,
    Αν αυτές οι γραμμές προάγουν την ελευθερία του λόγου και δημιουργούν προβλήματα δημοκρατίας ...μένω άφωνος :

    meta apo ena mina tu apantises
    wromises oli tin elliniki gonia me malakies

  5. #754
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Καλησπερα polteris ..ελπιζω να παρεις καποια απαντηση στο ερωτημα σου.. απο παλια στο φορουμ υπαρχει μια παρεξηγημενη εικονα για τη εννοια της ελευθεριας της εκφρασης γι αυτο και μειναμε αυτοι που μειναμε.. Καλες γιορτες να εχεις..
    Ανδρέα αυτή η απορία ισχύει και για σένα
    "απο παλια στο φορουμ υπαρχει μια παρεξηγημενη εικονα για τη εννοια της ελευθεριας της εκφρασης"

    Αν αυτές οι γραμμές προάγουν την ελευθερία του λόγου και δημιουργούν προβλήματα δημοκρατίας ...μένω άφωνος :

    meta apo ena mina tu apantises
    wromises oli tin elliniki gonia me malakies


    Βρε πότε έγινα χουντικός και δεν το κατάλαβα....δεν πάμε καλά ...
    Χρόνια πολλά σε όλους.

  6. #755
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    καλησπερα Κρητικοπουλο...για το τωρινο προβλημα που προεκειψε με το Νικολι τοποθετηθηκα μερικες γραμμες πιο πισω απευθυνομενος κατευθειαν στο Νικολα ... για το ""απο παλια"" που αναφερω να σου θυμισω καποιον που μου εγραφε να βυθιστω στην σιωπη μου....

  7. #756
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    καλησπερα Κρητικοπουλο...για το τωρινο προβλημα που προεκειψε με το Νικολι τοποθετηθηκα μερικες γραμμες πιο πισω απευθυνομενος κατευθειαν στο Νικολα ... για το ""απο παλια"" που αναφερω να σου θυμισω καποιον που μου εγραφε να βυθιστω στην σιωπη μου....
    Ανδρέα ,με όλη την εκτίμηση που σου έχω ,η παραπάνω τοποθέτησή σου είναι:

    ''ελπιζω να παρεις καποια απαντηση στο ερωτημα σου.. απο παλια στο φορουμ υπαρχει μια παρεξηγημενη εικονα για τη εννοια της ελευθεριας της εκφρασης γι αυτο και μειναμε αυτοι που μειναμε.. Καλες γιορτες να εχεις ''

    σε αναφορά δικιάς μου ενέργειας απο τον admin.οπότε δίνει (ελπίζω όχι επίτηδες) λανθασμένη εντύπωση για μένα .
    Πιό παλία σου είχα πει ότι δέχομαι όλες τις δημόσιες κρίσεις δεν δέχομαι όμως υπαινιγμούς(ελπίζω και θέλω να μην ισχύει το τελευταίο).

  8. #757
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    ...... edo mesa exoume xounta den exi kamia sxesi me dimokratia ke me elefteria
    Ξεχασες τον βασικο κανονα της δημοκρατιας Νικολη, οτι η ελευθερια η δικια μου σταματαει εκει που ξεκιναει η ελευθερια η δικη σου......
    Εδω μεσα ο καθενας μπορει να πει ΕΛΕΥΘΕΡΑ την γνωμη του, αρκει να μην θιγει τον αλλον.....
    Τωρα το ποσο ευθικτος ειναι καποιος αυτο διαφερει απο ανθρωπο σε ανθρωπο,
    γι' αυτο θεωρω πως ενεργησε ετσι ο Γιωργος, γιατι ακριβως καποιος θιχτηκε και του το ζητησε .....
    Για την βρισια (και σου θυμιζω ειναι η δευτερη φορα που το κανεις) δεν το συζηταμε, το καταλαβαινεις και μονος σου .....


    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Καλησπερα polteris ..ελπιζω να παρεις καποια απαντηση στο ερωτημα σου.. απο παλια στο φορουμ υπαρχει μια παρεξηγημενη εικονα για τη εννοια της ελευθεριας της εκφρασης γι αυτο και μειναμε αυτοι που μειναμε.. Καλες γιορτες να εχεις..
    Ανδρεα επειδη εσυ βιωσες μια παραπλησια κατασταση και πιστευω οτι θεωρεις τον εαυτο σου δικαιωμενο,
    δεν πιστευω σημερα να θεωρεις τον εαυτο σου εναν ακομη "Συνταγματαρχη".....

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    ......Βρε πότε έγινα χουντικός και δεν το κατάλαβα....
    Μην στεναχωριεσαι, ολοι μας "γιναμε" μικροι "συνταγματαρχαιοι", απ' οτι (δεν) καταλαβες ......

    Και οπως βλεπετε ολοι, ειμαστε τετοια χουντα που τα λεμε ολα δημοσια (οπως κανουν-ειναι γνωστο εξαλλου-οοοοολες οι χουντες)
    και οχι στο staf thread .....

  9. #758
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by HOBSAT View Post
    Ανδρέα ,με όλη την εκτίμηση που σου έχω ,η παραπάνω τοποθέτησή σου είναι:

    ''ελπιζω να παρεις καποια απαντηση στο ερωτημα σου.. απο παλια στο φορουμ υπαρχει μια παρεξηγημενη εικονα για τη εννοια της ελευθεριας της εκφρασης γι αυτο και μειναμε αυτοι που μειναμε.. Καλες γιορτες να εχεις ''

    σε αναφορά δικιάς μου ενέργειας απο τον admin.οπότε δίνει (ελπίζω όχι επίτηδες) λανθασμένη εντύπωση για μένα .
    Πιό παλία σου είχα πει ότι δέχομαι όλες τις δημόσιες κρίσεις δεν δέχομαι όμως υπαινιγμούς(ελπίζω και θέλω να μην ισχύει το τελευταίο).
    Σε καμια περιπτωση δεν εκανα κανενα υπαινιγμο για σενα φιλε ή την ενεργεια σου,, αλλωστε ξερεις οτι αν ηταν να πω κατι θα το ελεγα κατευθειαν ,, αναφερθηκα στο γενικοτερο κλιμα που επικρατουσε στο φορουμ ειδικα πιο παλια τωρα πια ειμαστε τοσο λιγοι που οι προστριβες θα ηταν αστειες..

  10. #759
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ανδρεα επειδη εσυ βιωσες μια παραπλησια κατασταση και πιστευω οτι θεωρεις τον εαυτο σου δικαιωμενο,
    δεν πιστευω σημερα να θεωρεις τον εαυτο σου εναν ακομη "Συνταγματαρχη".....

    Συνταγματαρχης!!!! χαχαχα... μαλλον υποδεκανεας νοιωθω ,, μην σου πω υποφανταρος...

  11. #760
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    o filos andreas den mas leei giati ton eixan soutarei me to palio tou nick to aetos dld , giati poly to leei oti ton eixan adikisei . mallon to gegonos oti den yparxei antilogos nomizei oti ton eunoei , alla i yperopsia o kserolismos kai o egoismos den allazoun eukola . tis logikes tis palias karavanas kai tou dikaiou me to etsi thelo den tis exei afisei piso . . .

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •