emena titan + trojan apo cy tipota.mou eipan oti mporei na ftaiei to soft alla den exw brei kati allo gia na ta paiksei....mipws kapoios allos exei brei?
emena titan + trojan apo cy tipota.mou eipan oti mporei na ftaiei to soft alla den exw brei kati allo gia na ta paiksei....mipws kapoios allos exei brei?
Afou iparxi enotita me tous Edision teriazi i erotisi edo kalitera.
Ine gnosto pos o trojian kai o hypnos exoun afto to provlima me ta kipriaka sinithos kai ine thema kathara anavathmisis.
An valis tin tita se kapion alon dekti opticum gia paradigma tha sou peksoun ameson ta kipriaka
Amesos tin vazis ston hypnos kai eki tha peksoun molis omos klisis ton dekti i gia kapies ores
Vlepis vova kai alaksis kanali sta kipriaka pali den tha ta aniksi ine kathara thema anavathmisis.
eine thema soft sigoura
Edision: Νέες αναβαθμίσεις!
Καινούργιες αναβαθμίσεις κυκλοφόρησαν για τα μοντέλα της Edision:
* HYPNOS-06.11.2009
* TROJAN-06.11.2009
satleo.gr
ΣΗΜ:opoios thelei pernei apo: edo
Tο λίνκ στο satleo.gr για τον trojan δε δουλεύει
Not Found
The requested URL /pliki/2009-11-12/Trojan_061109_GR.zip was not found on this server.
pote prolavan kai to evgalan;simera to evale o master -Humax kostas.ti na po.sta humax paromoio logismiko den to evgazan.den xero
Γνωρίζει κανείς φίλος αν ο edision 3120cx παίζει την tita;