pedia gnorizi kaneis an exei bgei kapio neo update gia trojan gia to DIJI k an
pezei akoama ayto to paketo![]()
pedia gnorizi kaneis an exei bgei kapio neo update gia trojan gia to DIJI k an
pezei akoama ayto to paketo![]()
trelo eimai se spiti filoy to apogeyma ehei trojan kai gata paizei kanonika mehri poy vazei to mezzo ekei kolai o dektis kai den kanei tipote me ta pola kai me ta liga ton vgazo apo to reyma tipota vgazo reyma kai kerea kai anigi kanonika o dektis molis vazo kerea kolai.
ta kano pali apo tin arhi kai prin valo kerea alazo kanali kai olla kala.mono sto mezzo kolai ehei kaneis kamia idea?
ligo pou epsaksa sto net vrika kapoies apantiseis!Mpainoun ta kleidakia mesw usb!Vazeis to softcam sto stick kai pas anavathmisei mesw usb kai vazeis to file kai epilegeis tin epilogi all codes!Den prolava na to dokimasw logo xronou tha to kanw simera avrio kai tha sou pw.An kapoios to exei dokimasei as mas pei![]()
kseri kaneis giati o hypnos klini tin tita meta apo liges meres?
exo dokimasei kapies anabathmisis ala den ginete tipota pali ta
idia.
Ρωτάω κι' εδώ μπας και ξέρει κανείς σίγουρα τι χρειάζεται και πως γίνεται, γιατί έχω μπερδευτεί.
Στο international thread για τον Edision, κάποιος μου απάντησε για ένα πρόγραμμα, το Ftlink και μέσω pc και nullmodem.
Στα tools για Edition έχει διάφορα προγράμματα, όπως Uplink και Caslink
Μπερδέυτηκα![]()