paidia exeis enas theios enan edision 3120cx kai den leei na paiksei cy.. diavasa olo to threat alla akrh den evgala.. kammia voitheia??
paidia exeis enas theios enan edision 3120cx kai den leei na paiksei cy.. diavasa olo to threat alla akrh den evgala.. kammia voitheia??
kalispera!!!!sigoura tha exei ginei kai alles fores ayti i erotisi alla den ksero pou na psakso?????yparxei logos na kano anavathmisi se enan commander 6000?kai an nai pos mporo na to kano??????
edo iparxei afto pou zitas!!
http://www.satsupreme.com/forumdispl.../780-Commander
[QUOTE=papaleole;572173]me gata filos..[/QUOT
Αυτό έχει να κάνει με το αρχείο και όχι με τον δέκτη.
Se merikes bdomades ta Edision argus mini hd IP tha ypostirizoun ke cccam (cs)
me tin kenourgia soft pou tha wgi
filika siafari
Υπαρχει καποιο firmware για τον Edision Hypnos που να παιζει την καινουρια καρτα της Ν**α?