Πτου κι απο τη αρχη.
Κατι για f4 και f6 βρηκε κανεις;
Πτου κι απο τη αρχη.
Κατι για f4 και f6 βρηκε κανεις;
kalimera se oli tin parea......kai propanton XALARAAA...
gia F05 vrethike tipota. Giati den anaferete shedon pouthena..
(egrapsa kai ego to 1o mou post)
kalhmeesss....tpt gia f17 ..???
kalimeres kai apo emena,, telika epsaksa kai brika to mitroo mou na einai f7
Exei anaferthei katholoy to mitroo ayto?
Einai kalo h kako
Eyxaristw
Eyxaristw
anoikse mia F2 me arxeio pou einai edw mesa sto site..
auta pou einai 5x np.. kai sugekrimena to no3...
dokimaste..