||Μου εδωσες μια ευκαιρια ως τι???? Για ηρεμησε σε παρακαλω για να μην πεσω κι εγω στο επιπεδο σου και σου απαντησω αναλογα!
Δεν καταλαβα το υφακι σου καθολου.....
Υ.Γ. εξηγω τι εννοω "γελοιο"....||
Ευκαιρία να εξηγήσεις γιατί είναι γελοίο το θέμα με τους mod/smod
Την εξήγηση δεν είδα πουθενά ....άλλο σωστό/λάθος άλλο γελοίο ..
Σε ποιό επίπεδο θα πέσεις ρε συ ....είσαι καλά ...
Δεν καταλαβαίνεις μάλλον ούτε τι γράφεις ...ούτε τι γράφω...
Εσύ τώρα ξέρεις τι γράφεις και γιατί ...απορία το έχω..!!!
''την κοπαναει με ελαφρια και φυγοδικει''.
Με αυτό όντως τα είπες όλα ....δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη με χαρακτήρισες ακριβώς....
Δεν έχουν ρε συ όλοι το χρόνο σου ούτε είναι 'κρεμασμένοι' στο πληκτρολόγιο έτοιμοι να
κράξουν να .. να...να.. άστο με εμένα δεν σε παίρνει να το κάνεις αυτό,γιατί μπορεί να μην έχω μεγάλη θητεία εδώ μέσα αλλά όλοι λίγο πολύ γνωριζόμαστε ...
Μια φιλική συμβουλή αφού λές ότι είσαι παππούς ..
Τις πιο πολλές φορές η σιωπή είναι χρυσός...
Nαι φίλε δημοκρατία έχουμε, και το ξέρεις και εσύ και όλα τα μέλη εδώ μέσα όπως προείπα, κανένας από μας δεν θέλει να δίνει κόκκινες κάρτες, πάντα δίνεται και δεύτερη και τρίτη ευκαιρία σε κάποιο μέλος, άλλα ορισμένοι το παρακάνουν.
Όσο για τους mod αν είναι περισσότεροι από τα μέλη, υπάρχουν οι admin οπότε ας αποφασίσουν αυτοί για το πόσοι πρέπει να είναι.
Και το κλείνω εδώ χωρίς να θέλω να δώσω συνέχεια
Υ.Γ
Συγνώμη που απαντώ σήμερα αλλα με πρόδωσε ο πάροχος μου.
Καλημερα σε ολη την παρεα,
Λοιπον δεν θελω να συνεχισω κι εγω το θεμα γιατι ολοι το περνετε προσωπικα......
Ενα θα πω και ειναι και τελευταιο.....οι admin θα αποφασισουν αλλα εχουμε και εμεις γνωμη και δεν ειμαστε διακοσμητικα στοιχεια εδω μεσα!!!
Απλα ας μας εξηγησει καποιος αν μπορει τους λογους που γινετε αυτο φετος και δεν γινετε απο περυσι ή απο προπερσι....που στο κατω κατω γινοταν και χαμος επι καθημερινης βασης!@
Τους λογους νομιζω οτι δικαιουμαστε να τους μαθουμε....οποτε ας ειπωθουν για να τελειωνει το θεμα!!!
Ευχαριστώ φίλε μου για τη προσφορά.....αλλά τα πάντα με κόπο κατακτούνται.....και νειώθω μια χαρά για το παρών μου nickname, και τη συμπεριφορά μου στο χώρο τόσο καιρό
Αυτό που λες δε θα είναι δίκαιο και δημοκρατικό....γιατί υπάρχουν κλίκες (ένας βασικός λόγος που δε θέλω να είμαι πλέων διαχειριστής), και δύσκολα, εώς ακατόρθωτα σπάνε
Ρε Θεόφιλε σαν επικείδιος μου ακούγεται (πλακίτσα κάνω).....είπαμε παραμένω ενεργός σαν απλό μέλος......απλά είπα να δω τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία και η συμμετοχή μου να μην αναλώνεται σε καφεδές και ανούσιες κόντρες, ή ειρωνίες....αλλά να γράφω μόνο όταν μπορώ να δώσω, ή να πάρω ουσιαστική βοήθεια
Αν υπονοείς εμένα.....το από πάνω πόστ σε καλύβει.....εκτός και μιλάς γενικά για τους ''εσκεμμένα'' περαστικούς με διάφορα nicknames, οπότε συμφωνώ και επαυξάνω
καλημέρα!!!
γιατί ρε στεφ δεν θα είναι δημοκρατικό??? και τους κ@πριτ@ς τους βουλευτές με των ίδιο τρόπο δεν τους ψοφάμε??? (μετά από κάποια ηλικία και στα κρυφά)
υπάρχουν πάρα πολλά παράπονα εδω μέσα για άτομα αλλά δεν μιλαει κανείς για αυτόν των λόγο (λόγο της κλίκας που λες και εσύ...) και απορώ πως τα είπε ο eandas όλα αυτά..... πρέπει να των έβγαλε κάποιος εκτός εαυτού, λίγο πολύ γνωριζόμαστε εδω μέσα και ξέρουμε το τι νταλκά βαραει ο καθένας.....
αλλά όπως λέει και ένας φίλος ''δωσε εξουσία σε κάποιον για να δεις τι άνθρωπος είναι'' ~~φρογ~~
μην ρωτήσετε παράπονα και για ποιους δεν θα πω όλοι ξέρουν και κανείς δεν μιλά…
o kosmos ute koufos ute gawos ine imaste oli megali,ke edo se afto to Forum ftani an diawasis ta themata,ke katalawenis ti ginete.
ine poli apla ,dio paradigmata:
dipla sto ksepantrema karton,molis ksekinai kamia sowari sizitisi iper tu thematos wgeni mod ke kowi tin sizitisi,"fteme moni mas an tis klisume tis kartes me afta pu grafume".
pane sto thema tis gatas: eki ti na pis, an ta diawasis ola apo tin archi ine gia klamata,edo rotane poles fores ta pedia gia ta klidia ke su wgeni o mod ke su lei 1.ta echo ke den ta dino!(ok den ine ipochreomenos na dosi kati)
2.su dimiurgi tin entiposi oti ola mas ta edose ke emis akoma efxaristimeni den imaste,ala pu o kosmos den ine xazos, den to katalaweni!
3.zitai melos neo set exi/axi ke tu apantai o mod oti etuti stigmi den echi .pes oti den thelis na dosis ke telioni i sizitisi ,apla!
ke i idii ke i idii feroun apo forum se forum giro na prosexoune min wgi kati apo afta pu den theloun na wgoune pros ta ekso.
me liga logia ti na ton kanis afton ton mod pu den theli na wris orismena pragmata!?oti i nova ewale sta hd, tweak to kseroume ke den xriazomaste mod na mas to pi!
o kosmos edo diladi na beni na perni ta bdc fileta ke na Fewgi ?
apo tin ali kanoun parapona oti den bori na dimiurgithi mia texniki sizitisi,pos na dimiurgithi etzi?
iparchune pola tetia paradigmata pu nomizo den echune orismeni kalo skopo,an ke den ischi gia olus!
tetius idus mod den xriazete kanis!
ton "hobbysti"den ton endiaferoune antimetra!
Από ότι βλέπω μάλλον λάθος έμαθα εγώ τι είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
όλα τα μέλη έχουν δικαίωμα να γράφουν ότι θέλουν ,για όποιον θέλουν --αλλά ΑΟΡΙΣΤΑ έτσι και όποιον πάρει ο 'χάρος'
Ε όχι ρε παλικάρια δεν είναι αυτό Δημοκρατία ούτε δίκαιο.
Βλέπετε βάλατε 4 άτομα (τυχαία ....είναι και τα 4 από το Αντιδημοκρατικό και γελοίο Ελληνικό staf)να σας απαντήσουν γιατί νόμισαν ότι γράφετε γι' αυτούς.
Βάλτε ονοματεπώνυμο στις παρατηρήσεις σας ,αυτό είναι ηθικό και δημοκρατικό.
palikaria afto einai to omorfo mas forum ,estw kai me tis diafwnies tou kai me ta sea tou kai me ta mea tou.....paramenei enas omorfos xwros mathisis kai koinou endiaferontos gia olous mas!
Kala kai ta prwsopika kai oi diafwnies,alla pisteyw pws edw mesa tha prepei na yperterei olwn,to koino endiaferon mas gia ta doryforika.
Aftos einai kai o skopos twn forums.
den mporo na katalavo giati tosa post me ta idia kai ta idia,an exoume i den exoume dimokratia ,xounta kai loipa.oloi grafoume oti theloume kai mas katevei sto kefali.an den iparxei vrisia -na svistei-grafoume oti theloume.den katalaveno.apla gia na grafoume;den xero ti na po,kai den xanagrafo gia to idio thema.