Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 92 of 101 FirstFirst ... 42678287909192939497 ... LastLast
Results 911 to 920 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #911
    Junior Member
    Join Date
    14-07-2008
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    καλησπέρα 1 ερωτηση αν καποοσ μπορει να βοηθήσει εχω εναν pingulux παλεβω να τον συνδεσς με 1 σερβ.... αλλα μου ανοιγει τα μισα καναλια μονο. δοκιμασα και με επισημο και με ανεπισημο λογισμικο αλλα τπτ. εχει κανεισ καποια ιδέα τι μπορει να φτέει?

  2. Advertise Here
  3. #912
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    μάλλον ο server και είναι το πιο πιθανό.

  4. #913
    Junior Member
    Join Date
    14-07-2008
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    με mini 2-1 ip παιζουνε ολα κανονικα....

  5. #914
    New Member
    Join Date
    08-08-2011
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    παιδια εγω εχω ενα edision argus hd.(http://edision.netwerk.gr/index.php?...&ProductID=124)
    αυτος ο δεκτης λειτουργει cccam?τι πρεπει να κανω να λειτουργει?

  6. #915
    New Member
    Join Date
    02-08-2011
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Kαλησπέρα παιδιά, αγόρασα τον edision mini 2 in 1 ip είχε παλιό λογισμικό emu και επειδή είχα πρόβλημα με το epg αποφάσισα να βάλω από το ichliebe tv την τελευταία έκδοση που έχει για argus mini την 1.3.93 Παρόλο που το epg λειτουργεί μια χαρά έχω συνέχεια κολλήματα στην εικόνα στα κανάλια ΕΤ1, ΝΕΤ και ΕΤ3 σε DVB-T ενώ σε όλα τα άλλα κανάλια πχ mega, antenna , skai και όλα τα υπόλοιπα δεν κολλάει καθόλου η εικόνα. Δοκίμασα να ξανακάνω επίγεια εγκατάσταση των καναλιών αλλά το πρόβλημα παραμένει. Τι μπορεί να φταίει δεν είναι καλό το λογισμικό το 1.3.93 και θέλει κάποιο άλλο;; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

  7. #916
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by pcexpert View Post
    παιδια εγω εχω ενα edision argus hd.(http://edision.netwerk.gr/index.php?...&ProductID=124)
    αυτος ο δεκτης λειτουργει cccam?τι πρεπει να κανω να λειτουργει?
    Κοίταξε στο ΜΕΝΟΥ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ-net client config πατάς το κίτρινο κουμπάκι και στην κάτω μεριά δες αν έχει στους emulators το cccamd.
    αν το έχει είσαι ΟΚ.
    Το μοντέλο αυτό δεν το ξέρω,έχει διαφορα από τον μινι HD.?


    Quote Originally Posted by greatalex1979 View Post
    Kαλησπέρα παιδιά, αγόρασα τον edision mini 2 in 1 ip είχε παλιό λογισμικό emu και επειδή είχα πρόβλημα με το epg αποφάσισα να βάλω από το ichliebe tv την τελευταία έκδοση που έχει για argus mini την 1.3.93 Παρόλο που το epg λειτουργεί μια χαρά έχω συνέχεια κολλήματα στην εικόνα στα κανάλια ΕΤ1, ΝΕΤ και ΕΤ3 σε DVB-T ενώ σε όλα τα άλλα κανάλια πχ mega, antenna , skai και όλα τα υπόλοιπα δεν κολλάει καθόλου η εικόνα. Δοκίμασα να ξανακάνω επίγεια εγκατάσταση των καναλιών αλλά το πρόβλημα παραμένει. Τι μπορεί να φταίει δεν είναι καλό το λογισμικό το 1.3.93 και θέλει κάποιο άλλο;; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    Το πιο λογισμικό χρησιμοποιεί κανείς είναι υποκειμενικό θέμα..εμένα πχ με έχει βολέψει το 1.4.10. παρόλο που και αυτό έχει αργό χρόνο απόκρισης στην αλλαγή σχεδόν όλων των καναλιών ,για μένα ,αυτό,ψιλο έφτιαξε με το να βάλω ένα ελεύθερο κανάλι πχ βουλή ,και να κάνω σκανάρισμα μόνο στα ελεύθερα κανάλια.
    Κάνε το αυτό,δεν χάνεις και τπτ.!! κάνε reboot και βλέπεις.

  8. #917
    New Member
    Join Date
    16-03-2005
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Καλησπερα σε όλους.Πρόσφατα αγόρασα το πιγκουινάκι χωρις να ενδιαφέρομαι ακομα για σερβερ και ε2 ακομα.Εβαλα το λογισμικο 1142 αλλα δε μπορω να τρέξω γάμμα καρτα με το πακετο στις 39 ανατολικα.Γραφει οτι απέτυχε η επικοινωνια με τη κάρτα.Καθε βοήθεια δεκτή.Ευχαριστώ.

  9. #918
    New Member
    Join Date
    08-08-2011
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    εχω τον edision argus vip.τι πρεπει να κανω για να δουλευει cccam>?

  10. #919
    Member
    Join Date
    18-02-2010
    Posts
    30
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Παιδες τα φωτα σας ελέω ασχετοσυνης.Εχω εναν vip2 προσπαθησα να συνδεσω μεσω rf out του δεκτη σε τηλεοραση crt στην rf in υποδοχη της για Δορυφορικό σημα.Εκανα αναζυτηση στην τηλεοραση αλλα δεν βρηκε τπτ.Κανω καμια πατατα μπορειτε να με βοηθησετε σας παρακαλω?

  11. #920
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by arxontas7 View Post
    Παιδες τα φωτα σας ελέω ασχετοσυνης.Εχω εναν vip2 προσπαθησα να συνδεσω μεσω rf out του δεκτη σε τηλεοραση crt στην rf in υποδοχη της για Δορυφορικό σημα.Εκανα αναζυτηση στην τηλεοραση αλλα δεν βρηκε τπτ.Κανω καμια πατατα μπορειτε να με βοηθησετε σας παρακαλω?
    Λογικά στο μενού του δέκτη πρέπει να έχει το συντονισμό του δέκτη σε κάποιο κανάλι 21-69.
    διαλέγης μια συχνότητα και κάνεις αναζήτηση στην τηλεόραση ανάλογα με το κανάλι που όρισες πιο πάνω.
    απλά στο κανάλι αυτο δεν πρέπει να υπάρχη σήμα επiγειο πρέπει να είναι free.


    Υ.Γ. όλα αυτά στα γράφω με επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω τον δέκτη σου.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •