Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 4 of 8 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 79

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

  1. #31
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    gia pes mas ke tin timi wre evlogimene!!??gia telikous pelates enoo!!

  2. Advertise Here
  3. #32
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    evlogimene ο commander IRC6000 παιζει τις tita?

  4. #33
    Senior Member
    Join Date
    11-08-2006
    Location
    Hellas
    Posts
    132
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    Το UCAS του Commander 6000 παίζει την Viacces original καρτα του al jazeerasport και πώς?
    Ευχαριστώ.

  5. #34
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2006
    Posts
    146
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    evlogimene ο commander IRC6000 παιζει τις tita?
    Ναι τις παιζει αλλα πρεπει να του περασεις το τελευταιο software 13-10-09

  6. #35
    VIP Member
    Join Date
    29-04-2009
    Location
    κρητη
    Posts
    557
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.


  7. #36
    New Member
    Join Date
    02-12-2009
    Posts
    6
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    Καλησπερα παιδια απο την ομορφη Ναπολη.
    Θελω μια βοηθεια σε κατι αλλα σας παρακαλω μονο μην γελασετε.
    Εχω εναν commander 4000CI.
    Περα απο το γεγονος οτι εχψ modula και παιζω με την γατα μου δεν εχω ιδεα πως θα βαλω μεσα στο μηχανημα αλλα κλειδια για να ανοιξουν αλλα συστηματα κρυπτο.
    Εχω βρει τα εργαλεια για περνω τα κλειδια αλλα απο κει και περα δεν ξερω τι πρεπει να κανω.
    Καθε βοηθεια ειναι ευπροσδεκτη.

  8. #37
    Member
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    54
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    αν θες διαβασε τις σχετικες οδηγιες που γραφει στο παρακατω:
    Code:
    http://www.freewebs.com/commandersoft/commandertools.htm
    και βλεπεις το how to use keymaker

  9. #38
    Member
    Join Date
    20-08-2009
    Posts
    45
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    an mporei kapoios as mou steilei tin teleutaia anavathmini gia ton commander 5000 kai ton loader

    euxaristo

  10. #39
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    Quote Originally Posted by stkritikos View Post
    an mporei kapoios as mou steilei tin teleutaia anavathmini gia ton commander 5000 kai ton loader

    euxaristo
    pas edo kai ta exei ola....

  11. #40
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.

    Παιδια πως θα περσαω το καινουργιο λογισμικο για τον irc6000. απο τα παραπανω δεν εβγαλα ακρη, ας με βοηθησει αν μπορει καποιος

Page 4 of 8 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.
    By TARZAN1020 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1001
    Last Post: 01-02-2012, 08:57:09
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •