Den doulepse sosta to emu 1.1.27 den anigi se cw to esp pl HD
eno to emu 1.1.07 ola ok. Exi kapios kamia idea??
Sigoura prepi na po oti doulepse sosta me servitoro, exi kai cccam kai newcand.
Den doulepse sosta to emu 1.1.27 den anigi se cw to esp pl HD
eno to emu 1.1.07 ola ok. Exi kapios kamia idea??
Sigoura prepi na po oti doulepse sosta me servitoro, exi kai cccam kai newcand.
Telika iparxi kapios gnostis se auto to thread?
Dektis Edision argus 2/1 ip.
Eno ixa to fw 1.1.07 sto dekti mporousa kai pernaga grammi san biss gia cw kai anige to eurosport poloni se HD.
Sigoura to fw den eixe ti dinatotita sindesis me servitoro.
Ekana anavathimis kai mpike to ittv to verision 1.1.27.
Me servitoro epitelous xoris idieteri prospathia doulepse mia xara.
Na valo omos to eurosport HD stathike ADINATO. Vazontas piso to palio fw doulevi kanonika.
Iparxi kapios na me voithisi???
Episis iparxi tropos na filame ta Favorites gia na min ta xanoume otan ginete anavatmisi fw???
Evxaristo.
se trojan re paides exei kataferei kaneis na perasei ayta ta kleidia pou anoigoyn ta cy xeirokinhta??naste kala/ego dokimasa alla ta pshfia einai perissotera apoti h theseis gia ta pshfia.kamiaidea??
Me osa gnorizo den mporoun na mpoun klidia kai na doulepsoun se receiver, den exoun to katallilo emu.
Akomi kai se receiver me linux den eida kati.
Afta mporousan na doulepsoun mono me fausto kai vPlug, etsi kai allios tora iparxi skotadi.
An kano lathos as mas enimerosoun alli pio empiri.
Gnostes ton edision yparxoun polloi
xronos den yparxei file mou
ke den yparxei ke to endiaferon px ego den asxoloume me ta kelidia biss ktlp.
Edo ke 2-3 meres testara ton mini argus IP me ccam ke mporo na po oti pezi teliaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
file satgeo epeidh kai egw exw ena mini 2in 1 ip kai me endiaferei to ccam mporeis na me voithiseis?
XeXe
Kai ego file Satgeo efaga to perasmeno savatokiriako kai ton ematha, pragmati pezi telia se ola!!!!!
Apla kapote mia mikri voithia glitonis ores polles psaksimatos.
ke mena kanenas den me voithise ,apla psaxtika monos mou ke go !
an ke eine poli apla ta pragmata ,sxedon mono ta stoixia wazis mesa
ys ke otan to kanis monos sou eine pio glikia i ikanopiisi apo to na sto ftiaksi kapios allos
an diawazes pio pano tha ewlepes ti egrapsa ,oti exo poli ligo xrono teleutea,ke na thelo na voíthiso den exo ton xrono
afou na fantastis tora diawasa to post ke to diko sou ke tou allou filou ,meta apo 2 meres !!
Παιδια στον mini argus mini 2/1 ip το διορθωσανε το προβλημα που ειχε με το diseqc 1.1;
Ειχα διαβασει πως ειχε χοντρο προβλημα με το συγκεκριμενο ......
nai file satgeo an theleis kai mporeis kane enan kopo kai anevasetes giati exw mperdeutei kai egw me ton dekth kai kati kanw lathos.