Για κοίτα εδώ που έχει και βιντεάκια
Για κοίτα εδώ που έχει και βιντεάκια
ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΗD ΜΕ cccam (της ακατανομαστης)
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να μάθω (αν κάποιος γνωρίζει) αν ο mini 2in1 IP μπορεί να μοιράσει με power line εντός οικίας σε έναν άλλο mini κάρτα zeta (nova). Αν ναι, έχει σπασίματα στη μετάδοση ή όλα είναι νορμάλ?
οποιος εχει τον Edision Vip ας δοκιμασει το νεο λογισμικο 20/12/2010 στην γνωστη σελιδα ( ichliebe.tv ) και ας ριξει μια ματια στα παρακατω καναλια του Astra 19.2
ORF1 HD
ORF2 HD
ATV
Puls4 Austria
Austria 9 TV
RTL Living
kabel eins classics
Sat.1 Comedy
MTV Music
MTV Dance
MTV Hits
MTV Rocks
VH1
Hustler TV
Dorcel TV
Alpenglühen TVX
sportdigital
ετσι ..... απο περιεργια , καθως δεν τον εχω τον συγκεκριμενο δεκτη
αυτο δεν το εχω περασει ακομα ελπιζω να δουλευουν και τα αλλα hd. (hobsat εχεις δικιο ουτε σε εμενα ανοιγουν)
Epiveveono ton hobsat, me tin 1321 lene oti anoigoun kai ta italika kai ta germanika, akoma den vrika xrono na tin dokimaso
εβαλα το firm που ανεβασα. δουλευει κανονικα και με τα αλλα HD
Ανοίγουν όλα τα HD με την 321 μόνο που αν μείνει εκτός λειτουργίας κάμποση ώρα χάνει τις ρυθμίσεις του cccamd(όπως και στις προηγούμενες δυο εκδόσεις f/w)
και θέλει πάλι φόρτωμα το hsdata.(μικρό το κακό !.)