Χαίρετε. Σκέφτομαι να αγοράσω τον Edision Pingulux, λόγω του ότι ο μαϊμουδάκος DM800 Made in Taiwan απεβίωσε μετά από 5 μήνες χρήσης (offtopic: να και κάποιοι συγγενείς του στη Ταιβάν h**p://en.wikipedia.org/wiki/Formosan_rock_macaque). Έχει τις ίδιες δυνατότητες με τους υπόλοιπους linuxάτους δέκτες (CCC@M, σύνδεση με σερβιτόρο-συμπεριφορά πελάτη); Υπάρχει κάποιος που να τον έχει χρησιμοποιήσει και που έχει εντυπώσεις από τον Pingulux; Οι αναβαθμίσεις του IchLiebeTV, τον κάνουν καλύτερο;
Ευχαριστώ!




). Έχει τις ίδιες δυνατότητες με τους υπόλοιπους linuxάτους δέκτες (CCC@M, σύνδεση με σερβιτόρο-συμπεριφορά πελάτη); Υπάρχει κάποιος που να τον έχει χρησιμοποιήσει και που έχει εντυπώσεις από τον Pingulux; Οι αναβαθμίσεις του IchLiebeTV, τον κάνουν καλύτερο;





